2726
عنوان

خانه بازی و مهد سرای محله ازگل؟

1852 بازدید | 1 پست
سلام به مامانای عزیز
من بعد از 3 سال دوری از شغلم، حالا با 3 ساله شدن پسرم می خوام برگردم به اجتماع! و برای این منظور، باید پسرم رو بگذارم مهد. البته حدود یکی دو ماهی وقت دارم و می خوام تو این مدت به محیط مهد عادتش بدم.
بعد از کلی گشتن و بررسی مهد های اطرافمون (تو منطقه 1) ، به این نتیجه رسیدم که فعلا تو یه مهد بطور پاره وقت ثبت نامش کنم تا بعدا بر حسب میزان حقوقم، انشا ا... مهد خوب براش پیدا کنم. مهد های خوب هم اطرافمون بودن که محیطش شاد و دوستداشتنی بود، ولی هزینه اش برایم زیاد بود!
برای این منظور، خانه بازی سرای محله ازگل را انتخاب کردم که بنظرم فضاش بازه و نورگیر. و هزینه اش هم زیاد نیست. شاید برای عادت کردن خوب باشه. مسئول غذا و دستشوئشون رو هم دیدم. خانم مهربون و دلنشینی بود که بنظرم قابل اعتماد اومد. ولی هنوز مطمئن نیستم و چند بار باید ببرم خانه بازی بطور ساعتی تا ببینم چطوره.
لطفا اگر کسی در مورد این مهد تجربه یا اطلاعاتی داره، منو راهنمائی کنه. آیا برای دو سه ماه مناسبه یا نه؟!

و اما خانه بازی ازگل! من قبلا رفته بودم و از در راه نداده بودنم تو! و تو هم که معلوم نبود و من منصرف شدم. علی اون موقع 2 سالش بود. چند روز پیش هم که رفتم، برخوردشون خوب بود و منو برد همه جا رو نشونم داد! البته اکثر بچه ها رفته بودند. به هرحال امیدوار شدم و قرار شد تا یک هفته هم بتونم توی اتاق مدیریت (یه اتاق کوچیکه) بمونم تا علی عادت کنه!
امروز که رفتیم، اولش که پسرم حتی از درش هم تو نرفت و اینقدر گریه کرد که برگشتیم و رفتیم پارک کناریش. و چه خوب شد! اونجا با مادری آشنا شدم که برای بچه اش از خدمات اونجا استفاده می کرد و از مربی جدید بد اخلاقش گفت و اینکه با الفاظ بدی بچه ها رو صدا می زنند و داد می زنند و وسایل بچه ها دائما گم می شه و ...! و در نهایت اون خانم هم بچه اش رو آورده بود بیرون!
خدا رو شکر قبل از اینکه مشکلی پیش بیاد، فهمیدم!
راستی اونجا بچه ای رو دیدم که تب داشت و فرستادنش تا یکی از مربی ها صورتش رو بشوره! وقتی بچه ای مریض باشه، مهد قبولش می کنه؟!
به هر حال این تجربه ای بود که من از خانه بازی ازگل داشتم!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز