2726
عنوان

💙حیوانات و کودکان💙

51 بازدید | 0 پست


یادتونه چندین سال پیش ، بچه ها گربه هارو با سنگ میزدن و اگه البته از دستشون برمیومد کار وحشتناک دیگه ای هم میکردن ؟
نتيجه  چی شد ؟

عده ای که خصومت و عداوتی وحشتناک نسبت به حیوانات دارند ، و دستور کشتن سگ ها رو میدن و عده ای دیگر ان را به بدترین شکل ممکن اجرا میکنن

👈 اینکه هر موجود زنده ای حق حیات داره و ما به واسطه انسان بودنمون حق آزار و اذیت حیوانات را نداریم موضوعی بسیار ساده و بدیهی است که در اکثر جوامع پیشرفته و در حال توسعه فهمیده شده و داره اجرا میشه.

وظیفه ما چیه؟

- باید این موضوع را در کودکانمان نهادینه کنیم.
- باید برای کودک توضیح دهیم و همینطور از او بخواهیم که سنگ و چوب زدن به حیوانات ، کشیدن دم و آب ریختن روی آنها کاری بسیار زشت و ناپسنده.
- باید برای کودک شرح دهیم که دنیا با وجود تمام جانداران (اعم از حیوانات و گیاهان) زیباست و به طور کلی محیط زیست جایی برای عقده گشایی ما نیست.
- باید مهربانی به حیوانات و گیاهان را در کودک نهادینه کنیم تا شاهد نسلی نباشیم که دستور کشتن سگ ها (ولو به جرم رها بودن) را میدهند.
- باید به کودکان بیاموزیم که هر جانداری حق حیات دارد و ما حق دخالت در چرخه زندگی او را نداریم.


میگفتم به اشپزی فقط ختم نمیشه ها 😟😂😁 وای از ان روز که افتد پرده ها. زمانیکه اسب های توانا اجازه ی ورود به میدان مسابقه را نداشته باشند هر الاغی میتواند به خط پایان برسد.وقتی دیدید سایه انسانهای کوچک درحال بلند شدن است .......بدانید افتاب سرزمین شما درحال غروب کردن است   💙💙💙(گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود)💙💙💙💙💙
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730