2726

غذاهای توصیه شده در دوران بارداری

 ۱ـ عسل

 ۲ـ انجیر ۷ عدد شبانگاه

۳ـ زیتون ۷ عدد صبحگاه

۴ـ کنجد روزی ۱ قاشق مربا خوری

۵ـ استفاده از (گندم - جو - نخود) درآش یا سوپ که بدون رشته پخته شود.

۶ـ مویز روزی ۲۱ عدد

۷ـ عرق و جوشانده نعناع ( فرح بخش و گرم کننده معده )

۸ـ خرما روزی ۳ عدد به خصوص در ماه آخر ( باعث افزایش صبر- گرمی رحم و زایمان طبیعی می شود ) .

۹بادام درختی روزی ۱۴ عدد دانه دانه مثل آدامس میل شود.

۱۰ ـ انگور - سیب - به - انار - گلابی ـ خربزه

 

 

 

خلق دوم در رحم مادر اتفاق می افته و رحم مادر اثر بخش ترین عضو بر جنین هست! و تقویت مادر تاثیر مستقیم بر سلامت جسمی جنین داره.

 دکتر خیر اندیش تعریف می کردند آخرین بچه ای که با این نسخه به دنیا اومد رو که دیدن خودشون به شدت حض بردن و کیف کردن، اونم از مادری به شدت بلغمی که حتی امیدی هم به بچه دار شدنش نبوده! دختری دموی مزاج و خوشگل و درشت!

هر چی طبع گرم تر باشه و به ویژه در دموی ها افراد شجاع جسور و روحیه ای انقلابی تری دارن!. طبع غالب در ایران هم گرم هست و به همین دلیله که ایرانی ها روحیه انقلابی و شجاعت رو دارند! اما متاسفانه نسل ایرانی ها با جهل خودمون و البته نسل کشی نوینی که از طریق تغذیه داره اتفاق میوفته روز به روز سرد تر داره میشه!. به قول یکی از اساتیدمون اگر به همین رویه پیش بریم دیگه لازم نیست ایران رو با جنگ بگیرن چون دیگه کسی حال نداره بجنگه و ایستادگی کنه!!!. سرد شدن نسل علاوه بر کاهش عمر و کاهش جمعیت مشکلات و بیماری های بسیار دیگه ای رو ایجاد میکنه مثل افسردگی یاس نا امیدی انواع سرطانها و ... .

این نسخه کمک میکنه که فرزندان طبعی متعادل و گرم داشته باشن که در دوران بارداری مادر باید هر روز انجام بده تا بهترین نتیجه رو ببینه:

1- خوردن 3 عدد خرما

2-خوردن 14 عدد بادام

3- استشمام بوی گلاب قبل از خواب. گلاب گرم و تر معتدل هست و مغز رو گرم میکنه و با هر طبعی سازگاری داره.

4- خوردن آب اقیانوس به میزان یک قاشق مرباخوری!البته چون خیلی بو و طعم داره یک قاشق مرباخوری رو با یک لیوان آب قاطی کرده بعد میل کنید! آب اقیانوس حاوی 93 نوع املاح معدنی هست و بسیار مقویه!

این آب رو میتونید از فاصله 25-30 کیلومتری جزایر قشم و کیش بردارین

(البته قائدتا باید دقت کنید که نزدیک پالایشگاه ها نباشه!)

 

پ ن: غالب ناباروری ها در مزاج های خیلی سرد و خیلی گرم اتفاق می افته! که در حال حاضر به خاطر تغذیه غلط و سرد شدن مزاج ها اکثر ناباروری ها بخاطر غلبه سردی در زن و مرد هست!

 

همه غذاهامون سردی‌جات شده

افراد سمی شما را دیوانه میکنند. آنها مهارت دارند، که شما را آزار دهند!               تنها رمز این است، که سر حرف خود بمانید و وقتی فردی قصد عبور از مرز شما را دارد ، بر خط قرمز های خود پافشاری کنید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

هیچکدومشو نمیتونم بخورم فقط بالا میارم دهنم نگو ک فقط ترش میکنه و سرگیجه و ویارم شدیده نمیدونم پس کی خوب میشم  

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینم الهییییی   

من یک جراحی دارم که حدودا 20 دقیقه بیشتر طول نمی کشه دکترم بهم گفته باید برای این کار باید بیهوشت کنم تا دردی رو احساس نکنی ولی من از بیهوشی می ترسم از منشیش پرسیدم گفته با گاز بیهوشت می کنم ولی خیلی استرس دارم خواهشا در این زمینه اطلاعاتی دارین بهم بدین 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730