2733
2739

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
2738

ورزش کنید و تناسب اندام تان را حفظ کنید


در این مطلب از مجله دنیای مد کارشناسان توصیه‌های کاربردی و خوبی برای شما دارند تا تحت هر شرایطی در زندگی تناسب اندام تان را حفظ کنید.

کارشناسان توصیه می‌کنند افراد بزرگسال در هفته باید ۱۵۰ دقیقه فعالیت در حد متوسط و یا ۷۵ دقیقه تحرک بدنی با شدت بالا و تمرینات قدرتی داشته باشند.


شروع آهسته

اگر ناگهان تصمیم بگیرید همه چیز را متحول کنید، مثلا تغییر رژیم غذایی‌، ورزش کردن، دست از الکل و سیگار بردارید و …، در عرض دو سه هفته انگیزه‌ی خود را از دست می‌دهید و خیلی خسته خواهید شد.

برای یک فرد معمولی، یک یا نهایتا دو بار در هفته کافیست که باید آن را با پیاده‌روی تند، شنا و دوی آهسته ترکیب کنند.


مهربانی با خود

خستگی، افسردگی، استرس کاری و یا بیماری یکی از اعضای خانواده تاثیر بزرگی بر میزان فعالیت بدنی شما دارد. اگر حامیان خوبی اطراف خود داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید فعالیت بدنی خود را ادامه بدهید.


انتخاب هدف

هر چیزی که باعث شود ورزش کنید به نفع‌تان است. مثلا اگر هدف شما از کوهنوردی گذراندن وقت بیشتری با دوستان است هیچ ایرادی ندارد. ترکیب کردن فعالیت بدنی با چیز‌های دیگر هیچ ایرادی ندارد، چون به هر صورت از بی‌تحرکی نجات‌تان می‌دهد.


ورزشی کوتاه و مفید

ورزش کردن لزوما نباید یک ساعت طول بکشد. اگر کمبود وقت دارید، یک تمرین خوب و اصولی ۱۵ دقیقه‌ای نیز می‌تواند واقعا موثر باشد.


تمرین در خانه

اگر مسئولیت‌های زیادی دارید می‌توانید مکان کوچکی را در خانه‌تان در نظر بگیرید و تمرینات را شروع کنید. انجام ۶ یا ۸ تمرین که شامل تمرینات متناوب بین بالا تنه و پایین تنه باشد، سوخت و ساز بدن‌تان را به خوبی افزایش می‌دهد و کمک بزرگی به سلامت قلب و عروق‌تان می‌کند.


باید به نفس نفس زدن بیفتید

اغلب به ما گفته می‌شود که انجام کار‌های خانه می‌تواند نوعی فعالیت بدنی و ورزش محسوب شود، تحرک بدنی زمانی ورزش به حساب می‌آید که دمای بدن بالا برود، ضربان قلب‌تان تند شود.


ورزش در زمستان

زمستان بهانه‌ای نیست که کم تحرک شوید. می‌توانید در فضای بسته تمرین کنید و تمرین در فضای باز را برای زمان‌های دیگری از سال بگذارید.


قانون چهار روز

این قانون ساده را برای خود وضع کنید: به خودتان اجازه ندهید بیش از چهار روز بین جلسات تمرینی‌تان فاصله بیفتد؛ به جز در موارد بیماری یا آسیب باید همیشه به این قانون عمل کنید.

اگه الانم با وجود دکترای خوب برای پروتز و لیفت سینه، سینه های کوچیک و افتاده داری، بهتره یه فکری کنی!


بهت پیشنهاد میکنم نمونه کارای واقعی از عمل زیبایی سینه رو ببینی بعد تصمیم بگیری.


https://www.instagram.com/dr.sohrabmoradi/


برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیر:


09127906020

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز