2726
عنوان

کی مجرده و به ابروهاش دست نزده؟!

537 بازدید | 68 پست

 ابروهام رفته رو اعصابم 😐ی ذره زیرشو تمیز میکنم فقط ااااه لعنتی 

مامانم نمیذاره بردارم 😐😕

تقاضای عکس نفرمایید 

با تشکر

چن سالته

تو دیگر خوب نخواهی شد ...تا آخر عمردرگیر من خواهی بودو تظاهر می کنی که نیستی... مقایسه تو رااز پا در خواهد آورد... من می دانم به کجای ---قلبت--- شلیک کرده ام .... تو دیگرخوب نخواهی شد...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

بردار  بیشتر تمیز کن 😋😋  


چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

اگر آیندت برات مهمه حتما دست بزن 😓

چون تو تمام عکسهای این دوران ژولیده میفتی

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.
بردار چی میشه مثلا فوقش یه هفته غر و دعوا

منحرف نکن بچرو

وقتی نظراتمون باهم فرق داره  احتیاجی هست به اینکه ریپلای کنیم و مخالفت کنیم(ادم عاقل اینکارو نمیکنه)  ؟؟؟؟ وزن حاضر 61  وزن هدف  54.تیکر وزنمه 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730