2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

اگر شما هم در خانه خود ظروف سیلوری دارید که، چند وقتی است رنگ سیاهی و زردی به خود گرفته‌اند بهتر است تمیز کردن ظروف سیلور را در خانه با بهترین روش‌های طبیعی و خانگی امتحان کنید.
امروزه در هر خانه‌ای که برویم مقداری وسایل نقره یا سیلور، درون آن پیدا می‌کنیم. از آینه و شمعدان گرفته تا قاشق، از ساعت گرفته تا ظرف و ظروف، اما این فلز زیبا نیز بی عیب نیست و حتی با مراقبت‌های فراوان نیز، بعد از مدتی سیاه شده و رنگ و روی خود را از دست می‌دهد.
تمیز کردن ظروف سیلور سیاه شده در سه سوت!
برای تمیز کردن ظروف نقره سیاه شده و حتی جلا دادن به زیورآلات نقره و سیلور خود می‌توانید از پودر لباسشویی استفاده کنید. یک کاسه بردارید و آن را به خوبی با فویل آلومینیومی بپوشانید، سپس درون آن را با آب داغ پر کنید، یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی درون آب داغ بریزید و ظروف نقره خود را به مدت یک دقیقه درون آن قرار دهید. سپس ظروف نقره را از محلول در آورده و آن را با آب داغ بشوئید، خواهید دید که چگونه ظروف نقره سیاه شده، رنگ طبیعی خود را با خواهند یافت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730