2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

چه اهمیتی داره واقعا 

میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊

شاید یکی از دلایل این باشه که اینا با ازدواجشون خیلی از طرفداراشون رو از دست میدن

به هرحال مجرد بودن خیلی تاثیر تو جذب طرفدار داره

مثل گلزار و خیلیا

من یه معلمم🌱.دلیل اینکه میام نی نی سایت سرگرمی نیست،یه جور انجام وظیفه س،یه جور کمک کردن، البته تا جایی که بدونم.پستایی که میذارم برای روشن شدن افکار هست. اتفاقا از اینکه ریپلای میکنید و جواب نظراتم رو میدید خیلی خوشحال هم میشم. در ضمن ،ادامه ی امضام تبلیغ نیست. تجربه  ی شخصی خودم و گروووهی از انسان هاست. * وقتی خواستید زندگی مشترک خیلییی خوبی داشته باشید و همسرتون رو اونجوری هست درک کنید و درست زندگی کنید،هم چنین وقتی نمیدونید چجور مردتون رو قوی و بزرگ ترش کنید و چطور مرد مقتدر زندگیتون کنیدش، به این آی دی تو ایتا پیام بدید.Admin_hamsardari@ ( ادمین دوره ی همسرداری)اونوقت بشین زیر سایه ی مردونش لذت زن بودن رو تجربه کن.

حتما کسی بهش بله نمیگه 😕😁

🇵🇸🇮🇷🏴مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا✊           سردار شهید برونسی : آدم ها دو دسته اند :غیرتی و قیمتی. غیرتی ها با خدا معامله کردند و قیمتی ها با بنده خدا...روزهایی سرشار از امید،سلامتی و شادی از طرف شما برای خودم آرزومندم✌😂ما اهل عملیم🇮🇷💪تولد۴۵سالگی🎂 کسی که با ترورِ حاجقاسم سلیمانی💗سردار دلها💗 توسط آمریکای جنایتکار، از خواب بیدار نشه و نتونه حق و باطل رو از هم تشخیص بده، دیگه تا ابد بیدار نمیشه. #قدس خونبهایت،سردار دلها..  جام جانے ها در یمن به دست عربستان،با کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه و امارات در حال برگزاری است !...مدافعین حقوق بشر کَرند، کورَند، لالَند. کُلُّ یَومٍ عاشُورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلاهمیشه در حال تکرار است !...نسل شِمر و یَزید و حرمَله ها هم ادامه دارد.. گاهے در غزه و سوریه و میانمار و گاه در یمن گاه در❤ایران❤در وطن عزیزم🇮🇷 ،در پاره تنم. مرگ بر حقوق بے بشر..خدایا؛نسل تموم ظالما رو از رو زمین بردار.*اَلّلهم عَجّل لِولیکَ الفَرج*امام علے (علیه السلام): در شگفتم از کسے که مردگان را مے بیند و مرگـ را از یاد مے برد.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730