2726
عنوان

جراحی زیبایی و ترمیمی بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 112921 بازدید | 105 پست
دوستان عزیز قبل از عمل حتما از پیج
عمل جراحی بینی
در فیس بوک
که صرفا به منظور معرفی دکترهای خرابکار هستش
دیدن فرمایید
تا خدایی نکرده تصمیم اشتباهی نگیرید.
اگر هم دکتریو می شناسید که کارهای خراب زیاد داره بگین تا به لیست سیاهمون اضافش کنیم.
به امید روزی که هیچ کس از عمل زیبائیش پشیمون نشه.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انواع روش عمل جراحی زیبایی بینی

در عمل بینی دو نوع روش وجود دارد روش بسته و روش باز. در مواردی که بینی دارای انحراف شدید و یا بر اثر تضادف تغییر شکل داده باشد از روش باز استفاده می شود اما برای مابقی عمل ها از هر دو این روش ها می توان استفاده نمود.

عمل بینی
مزایای تکنیک عمل باز بینی

به دلیل وسعت فضای دید پزشک احتمال قرینه نشدن سمت راست و چب بینی کمتر می شود.

فضای کار بیشتر جراح و امکان هرگونه عمل روی بینی.
مزیای تکنیک عمل بسته بینی

ورم بینی در این روش کمتر بوده پس زودتر بهبود می یابد.

مدت زمان عمل بینی کاهش می یابد.

بر روی پوست برشی وجود نخواهد داشت.
انواع بینی از منظر عمل جراحی

بینی ها از منظر جراحی به دو گونه بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند. معمولا عمل جراحی روی بینی های استخوانی نتیجه بهتری نسبت به بینی های گوشتی خواهد داشت و آن هم بدین دلیل است که پوست بینی های گوشتی ضخیم تر بوده و اسکلت بینی در این گونه بینی ها مشخص نمی باشد فرض کنید روی یک شئ یک ملهفه بیاندازید در این صورت از روی این ملهفه شکل تقریبی شئ مشخص خواهد بود اما در صورتی که روی همان شئ فرض بیاندازید دیگر شکل آن مشخص نخواهد بود. در بینی های استخوانی که دارای پوست نازک بوده با تغییر اسکلت بینی به راحتی می توان به نتیجه دلخواه رسید.
دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

در صورتی که بینی شما گوشتی می باشد ما پیشنهاد می کنیم از دستگاه کوچک کننده بینی آیدان استفاده نمایید زیرا آیدان با کاهش چربی های زیر پوستی بینی ضخامت پوست را کاهش داده و در نتیجه بینی کوچکتر خواهد شد. جهت خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.buy-store.ir/?p=216
آیدان

خرید آیدان
عمل جراحی بینی
اقدامات قبل از عمل جراحی بینی

قبل از عمل جراحی بینی باید یک سری آزمایشات از قبیل آزمایش های خون و در افراد دارای سن بیشتر آزمایش نوار قلب نیز گرفته شود.
در هنگام عمل جراحی بینی پزشک از شما سوال خواهد پرسید که در کلینیک قصد عمل دارید و یا بیمارستان ، شاید هزینه عمل در کلینیک کمتر باشد اما هرگونه احتمالی را بدهید و با کمی هزینه بیشتر در بیمارستان عمل شوید تا در صورتی که مشکلی پیش آمد تجهیزات کامل پزشکی موجود باشد.عوارض احتمالی بینیبهتر است با خودتان رو راست باشید عمل جراحی بینی نیز دارای عوارضی می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :مشکلاتی در تنفس ، نا متقارن شدن پره های بینی ، نا زیبا شدن بینی ، عدم هماهنگی بین بینی و صورت فرد و غیره.
اقدامات بعد از عمل جراحی بینی

استفاده از هرگونه قطره و اسپری برای باز کردن بینی فقط با نظر پزشک جراح.در هفته اول پس از عمل بینی باید سرتان هنگام خواب بالاتر از بدن باشد و بهتر است 2 بالش زیر سرتان بگذارید.بهتر است رو به بالا بخوابید و از خوابیدن روی شکم بپرهیزید و همچنین می توانید به پهلو بخوابید به شرطی که بینی شما با بالش در تماس نباشد.در 3 ساعت پس از عمل چیزی ننشوید و نخورید ، در 2 ساعت بعد فقط آب با قاشق بنوشید و تا 24 ساعت فقط از مایعات استفاده نمایید. در روزهای بعد تا 2 هفته از غذاهای نرم استفاده نمایید و از خوردن خوراکی هایی که نیاز به جویدن دارند پرهیز نمایید.پس از عمل ممکن است شما اشتها نداشته باشید اما باید حتما غذاهای نرم بخورید تا ضعیف نشوید.برای کاهش زودتر تورم می توانید از آب میوه های طبیعی استفاده نمایید البته توجه داشته باشید آب میوه هایی که در بازار موجود است تاثیری ندارند و فقط آب میوه های طبیعی تاثیر دارند.داروهایی که دکتر شما تجویز نموده است حتما مصرف نمایید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر بپرهیزید. در صورتی که پس از مصرف دارو عارضه ای برای شما پیش آمد به دکترتان اطلاع دهید.در صورت احساس درد فقط از داروی مسکنی که پزشک پیشنهاد داده استفاده نمایید.اگر پس از استفاده از داروها عوارضی چون تنگی نفس ، اسهال و غیره داشتید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.عمل جراحی بینیبهبود ورم بینیپس از عمل جراحی به دلیل اینکه حجم بینی کاهش می یابد در نتیجه پوست روی بینی اضافه خواهد بود که باعث ایجاد تورم بینی می شود. برای کاهش این تورم توصیه می گردد به مدت یک ماه و نیم از چسب بینی استفاده شود و همچنین در 3 روز اول پس از عمل بینی از کمپرس سرد و پس از آن باید از کمپرس گرم استفاده نمود. توجه نمایید که نباید مستقیما یخ را روی بینی بگذارید و پوست بینی را مرطوب ننمایید.
بیشتر تورم بینی پس از چند هفته بهبود خواهد یافت اما بهبود کامل تورم گاهی تا 1 سال نیز به طول خواهد انجامید و در بینی های گوشتی بهبود کامل تورم تا 3 سال نیز ممکن به طول انجامد.از دستکاری و برداشت قالب هایی که پس از بینی گذاشته می شوند خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث بد فرم شدن بینی شما گردد و پس از برداشتن این قالب ها 5-10 روز باید روی بینی چسب بگذارید و گاهی بنا به نظر پزشک تا 1 ماه نیز ممکن است نیاز به چسب باشد اما چسب زدن بیشتر از این مدت فایده ای در پی نخواهد داشت. اگر پوست صورت شما به چسب حساسیت دارد به پزشک خود اطلاع دهید تا از چسب های مخصوص پوست حساس استفاده شود.در هر صورت برای کاهش تورم سعی کنید سرتان بی تحرک باشد ، عدم زور زدن پس از عمل ، عدم استفاده از داروهای انعقاد خون قبل از عمل و یکزمان نشدن زمان عادت ماهانه با عمل جراحی در خانم ها.
منبع : http://www.buy-store.ir/blog/?p=24
2728
اینم ادرس جدید تاپیک جراحی ترمیمی ثانویه http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=468613&PageNumber=125 به تاپیک ما هم سر بزنید ممنون
شریف ترین دلها ، دلی است که اندیشه آزار کسی در آن نباشد ... زرتشت

سلام کاش تو ninisite در مورد هر دکتر در تاپیکهای جداگانه بحث میشد...مثه persianhit .چون ظاهرا بازدیدکننده های این سایت بیشنر و فعالترن خیلی میتونست کمک باشه
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
من پیش دکتر ملکی نژادعمل کردم اصلا راضی نیستم هم کجه هم یک طرف بالا یک طرف پایینه هم پایین بینی افتادگی داره استخون بینیم هم 2 تیکه شده بهش هم که میگم ترمیم باید بکنه قبول نمیکنه.حالا باید جای دیگه برم و دوباره هزینه کنم.خدا ازش نگذره من که حلالش نمیکنم
2706
ارسال نظر شما
2687