2737
2734

تعبیر خواب گاو

دیدن گاو در خواب دارای معانی و تعابیر زیادی می باشد. در کشور هند گاو مورد ستایش قرار میگیرد و حیوانی ارزشمند است که غذای انسان را تامین می کند.
گاو حیوانی می باشد که دارای روزی و معیشت زیادی است. این حیوان با داشتن گوشت حلالش تعبیرش در خواب نعمت و برکت می باشد. به طور کلی در رویا خیرات و نعماتی که در طی روز به ما می رسد به صورت گاو دیده می شود.
اکثر معبرین تعبیر دیدن گاو در خواب را نیگو و خوب می انند به جز اینکه دسته گاوهای وحشی و شاخ دار در خواب دیده شود که حالت تهاجمی و جنگ دارند با این وجود باید از تعابیر خواب حیوانات وحشی به تعبیر خواب پرداخت که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

هر فردی امکان دارد گاو را در خواب ببیند بعضی امکان دارد گاو وحشی در خواب ببینند بعضی گاو های رنگی برای مثال تعبیر خواب گاو سیاه با تعبیر خواب گاو سفید متفاوت است. بعضی هم در هواب گاو مرده میبینند و یا گاو شیر ده در هر صورت این ها هرکدوممتفاوت و دارای تعبیر متفاوت است.

ابوعبدالله جعفر بن محمد صادق (ع) و همچنین ابوبکر محمد بن سیرین دیدن گاو در خواب تعبیرش را این چنین نقل کرده اند: اگر شخصی در خواب گاو ببیند اطاعت بی چون و چرا از دیگران و واکنش های غریزی درون هر فرد میباشد.

اگر در خواب گاوی ارام دیدین بیانگر این ست فکی می کنید شما را کمی محدود کرده اند و یا اینکه شغل شما انقدر سخت می باشد که توان ندارید تمام استعدادهای خود را شکوفا کنید.
امکان دارد که معنی آن این باشد که  زندگی شما وابسه به اشخاصی می باشد که شما را محدود کردند و ترس دارید با آنها مقابله و مبارزه کنید.


اگر فردی در گاو در حال زایمان را ببیند بیانگر این می باشد که خبرهای خوشایند و خوشبختی در تمام جنبه‌های زندگی او است.و اینکه در کاری که شروع کردین به انجام دادن موفق هستید و هر جا که برویدخوشبختی از آن شماست. الان زمان مناسبی می باشد برای کار جدید و کار کردن روی چیزی است که زمان زیادی در ارزوی ان هستید. همچنین علاوه بر خوشبختی باعث صلح و آرامش جاری در زندگی خانوادگی و روابط دوستانه شما نیرومندتر و صادقانه تر از قبل می شود. در کل دیدن گاو در حال زایمان در خواب نمادی بسیار مثبت است.

سلام 

درکتاب حلیه المتقین خونده بودم که خواب روباید به خوبی تعبیر کرد حتی اگه بد باشه  وتعبیرش روهم به هرکسی نسپرد ...


من خودم هرموقع خواب بدببینم سه مرتبه میگم

یاالله خواب دیدم ،یامحمد خواب دیدم ،یاعلی تعبیرش کن

به خیر تموم میشه

هان مشو نوامید چون واقف نه ای از سر غیب باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور. اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری (س) .خدایا نادانی ما را به حساب گناهان ما مگذار. الْحَمْدُ لِلَّهِ كَمَا هُوَ أَهْلُهُ. 🍀《خدایا آخر و عاقبت کارهای ما را ختم بخیر کن》
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687