2737
2734
عنوان

شام+عکس

683 بازدید | 35 پست

قبلا مامانم لوبیا پلو واسه مهمون درست میکرد دیگه میخوام خودم بزارم بنظرتون مواد رو لای برنج بریزم بده؟ خودم این مدلی دوست دارم اخه... امشب هم شام لوبیا پلو داشتیم الان عکسشو میزارم ببینین. شما هم دوست داشتین عکس بزارین بچه ها....

آدم‌های بزرگ عظمت ديگران را می بينند، آدم‌های متوسط به دنبال عظمت خود هستند و آدم‌های كوچك عظمت خود را در تحقير ديگران می بينند.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
2738

عزیزم ما شیرازی ها به این مدل میگیم استانبولی پلو خیییلیم خوشمزه اس و طرفدار داره ! 

البته باید مواد و قاطی کنی دیگه اینجوری وسط نباشه ! 

لوبیا پلو رو لوبیا چشم بلبلی درست میکنیم ، خیلی خوشمزه و مجلسی میشه اونم

خدای مهربونم ، بخاطر همه اتفاقهای خوبی که به زودی واسم رقم میزنی ممنونم ! من به تو و توانایی هات ایمان دارم ، پس نگران هیچ چیز نیستم ! خودم و بدستت سپردم مواظبم باش😘 

خوب مخلوطش نکردی که

ما هم لابه لای برنج میریزیم و دم میکنیم

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
لوبیا سبز منظورتونه یا چیتی؟ 

لوبیا سبز

آدم‌های بزرگ عظمت ديگران را می بينند، آدم‌های متوسط به دنبال عظمت خود هستند و آدم‌های كوچك عظمت خود را در تحقير ديگران می بينند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز