2737
2734
من شیعه م ولی خدا شاهده خونواده شوهرمو و با کل فامیلم عوض نمیکنن از بس خوبن و با احترام البته جدیدا ...

آخه ۲ ساله با هم دوستن تازه پسره گفته الان دلبسته هم شدن منم میخوام یه جوری کمک خواهرم کنم ولی هرچی  تحقیق میکنم بدتر میشه و به نظر پدرم میرسم

کجا باید برم که تو هر ثانیم تو رو اونجا نبینم؟؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

تازه شوهرم و فامیلش میرن سالی یه بار مشهد زیارت نمیدون اگه قلخانی نباشه خوبه

آخه میگن هر طایفه یه جور عقاید داره  بعضیاشون کلا مرتدن و بعضیاشون بسیار به عقاید ما نزدیکن

کجا باید برم که تو هر ثانیم تو رو اونجا نبینم؟؟؟

خانواده اون پسر با ازدواج پسرشون که اهل حق ه با شما که شیعه هستین مخالفتی ندارن? من دیدم که خانواده پسر صددرصد مخالف بودن و معتقد بودن که گناهه با شیعه ازدواج کنن. البته راست یا دروغشو نمیدونم ولی از یک همکاری شنیدم. 

2731

به نظرم در مورد مسائلی که ممکنه محل اختلاف بشه از قبل صحبت کنن، مثلا تربیت بچه

جمله ای زیبا از جرج برنارد شاو که کنایه ایه به صحبت و دعوا کردن با انسان هایی که اونقدر پست هستند که نباید باهاشون بحث یا جدل کرد: هیچ وقت با یک خوک کشتی نگیر، چرا که تو لجن مال میشوی و او لذت می برد! 
نه اونا مخالفتی ندارن


عجیبه. من از یک منبع خیلی دقیق شنیدم و با ازدواج پسرشون با دختر شیعه صددرصد مخالف بودن. خواهرتون باید به اینکه در آینده مذهب بچه هاش اهل حق میشه دقت کنه و اینکه آیا با رسم و رسوم اونها مشکلی نداره. 

معمولا خانواده های شیعه هم با ازدواج دخترشون با پسر اهل حق مخالفن ولی به ندرت دختر اهل حق رو به عنوان عروسشون قبول می کنند. 

ببینید اهل حق کجا هستند و اصالتشون کجاییه این خیلی مهمه. 

2738
آخه میگن هر طایفه یه جور عقاید داره  بعضیاشون کلا مرتدن و بعضیاشون بسیار به عقاید ما نزدیکن

اگه پسره سالن و خوبیه و از هر نظر کامله با پدرتون صحبت کنین بگید شیعه هام هم نماز نمیخونن بس نیست اونا سر عقایدشون هستن مثلا بدیمش یه شیعه که نماز نمیخونه و به دینش عمل نمیکنه خوبه یا بدیمش به پسری که به دینش عمل میکنه

اهل حق صحنه 

اتفاقا اونها خیلی به مذهبشون پابند هستند. 

من شخصا مخالفم. اختلاف در مذهب ممکنه الان به چشم نیاد ولی بعدها پررنگ میشه. شیعه ها هم الان نماز نمی خونن ولی خب قطعا شیعه ای که نماز نمیخونه بازهم اعتقاداتش با یک اهل حق تفاوت داره. اینجور ازدواج ها معمولا به صلاح نیست مگر اینکه خیلی عاشق هم باشند و نتونن از هم دل بکنن یا پسر خیلی گزینه خوبیه که خواهرتون نمیخواد بی خیالش بشه. 

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687