2733
2734

چند روز پیش یک خانمي همينجا گفت هر دعانویسه میرفته نتیجه نميگرفتم و کلی هزینه کرده تا اینکه پیش یک خانمي رفته  پاسداران مشکلی حل شده و قيمتش مناسب بوده و میگفت وضع مالی خیلی خوبه چون کارشو بلده برعکس بقیه دعانویسها که فقیرن من الان رفتم پیج اون خانم و واسه مشکل دادگاه شوهرم که جسد روز دیگه هست و دعای محبت گفت با تخفیف 800 تومن ولی بهش گفتم 200 بیشتر ندارم، به نظرتون زیاد نیست؟ مشکلم اینقدر حاده که اگه داشتم حتما میدادم ولی قبول نکرد 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

جای این پول ریختن دور ها

بده ۴ تا فقیر برات دعا کنند

خودتم به خدا توکل کن

 ‏وقتی مردا خیانت میکنن باید گذشت کرد تا زندگی خراب نشه و آبروداری شه، بالاخره بچه پدر میخواد... اما وقتی زنا خیانت کنن باید فورا طلاقشون داد تا این ننگ پاک شه و بچه زیر دست یه خراب بزرگ نشه ... دنیای زیبایی ست 😐
2738

اینکه می‌ارزه یا نه بستگی به میزان حماقت مشتری داره... بعضی‌ها به اندازه‌ی ۸۰۰ تومان حماقت دارند. بعضی‌ها به اندازه‌ی ۲۰۰ تومان.

من مونی هستم که از سال ۸۹ در سایت فعال هستم. یک مدت خودم داوطلبانه به سایت نیومد و وقتی دوباره برگشتم تا در تاپیک‌های قدیمی به خصوص تاپیک خشونت علیه خانوم‌ها فعال باشم، با وضع نابسامان سایت رو به رو شدم. حدود شش ماه پیش بود. داشتم داخل پیام خصوصی با نی نی یار در خصوص مشکلات سایت چت می‌کردم که ایشون «به هوس نیمه شبی» فقط چون قدرت در دستش بود و نباید جایی جواب پس می‌داد وسط صحبت‌های خصوصی بی هیچ اخطار و حرفی من را قطع دسترسی کرد. اکانتی هفت هشت ساله را قطع کرد که باهاش سال‌ها با علاقه در سایتی که دوستش داشتم و بهش اعتقاد داشتم وقت گذاشته بودم! من موندم و این سوال: «واقعا این بود آرمان‌های نی نی سایت؟»
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687