2733
2734
سلام به همه مامانا

میخوام بدونم مدلهای خاصی داره یا فرقی نمیکنه(از نظر قدرت مکش و...)
و اینکه آیا واقعا کارایی داره(من شاغل هستم میخوام بدونم بعد از مرخصی زایمان چقدر به دردم میخوره)
تک پمپه خوبه یا دو پمپه

ممنون میشم راهنماییم کنین.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من یک پمپه دارم و خیلی راضیم من هم شاغلم و هر روز شیرم رو میدوشم و میذارم میرم سرکار اگه شیردوش نبود عمراً نمیتونستم این مقدار شیر بدوشم چون من شیرم خیلی کمه و د ر بهترین شرایط از هر دو سینه 80 سی سی میتونم بدوشم ولی وقتی شیردوش نباشه در همین شرایط خودم رو بکشم 20 سی سی میدوشم. ماه بانو جان اگه خانه دار هستی به دردت نمیخوره ولی برای شاغلین واقعاً به نظر من ضروریه
2731
بچه ها من الان پسرم 10روزه دیگه سینه ام رو نمیگیره چون شیشه میخورد منهم با شیردوش رستی چیکو30سی سی بیشتر نمیتونم مجبور شدم دیگه همش شیر خشک بدم این شیردوش به درد من ممکنه بخوره؟چند قیمته؟
2738
من از داروخانه دکتر صهبایی تو خیابون آیت الله کاشانی خریدم. قیمتش شش ماه پیش که من خریدم صد و سی و سه هزار و چهار صد تومن بود قیمت خود شرکت. با این شماره تماس بگیرید شماره شرکت وارده کننده اش هست و محدوده خونه تون رو بگید داروخانه هایی که این شیردوش رو دارن بهتون معرفی میکنن قیمتش رو هم بپرسید که داروخانه بهتون گرونتر نده.
شرکت آرمان تندرست:66971546 و 66966505 و 66959110
من هم حدود 6 ماه پیش از داروخانه صهبایی گرفتم ...ولی چون یک پمپه نداشت و من هم به خاطر رگ کردن و متورم شدن سینه ام عجله داشتم 2 پمپه گرفتم.180
برا شما که شاغلی خیلی به درد میخوره و قدرت مکش خوبی داره....دوشیدن با دست واقعا خسته کننده است.من چند تا شیر دوش دستی هم گرفتم ...بعضی هاش مثل مارک WEE اصلا شیر نمیومد!!!

مزیت شیر دوش 2 پمپه زمانی است که وقت کمی داری و بخواهی شیر بیشتری بدوشی...تو مدت 5 دقیقه من تونستم با دو پمپ 120 سی سی بدوشم...که البته بسته به میزان شیرت هم داره
که معمولا این حالت مواقع اضطراری است وکمتر پیش میاد
با تــوام حــوا… تـــو مــگر سیــب را پــوسـت کنـده خـورده بــودی کــه دنیــا اینــــگونـه پــوسـت مــا را مـی کنــد…..؟؟؟
سلام دوستان
شرکت التیام سرویس نمایندگی فروششه. الان قیمت یه پمپ مینی 340 هزار تومنه.
شمارش66477819
من قبل خرید رفتم بیمارستانی که زایمان کردم تا اول شیردوش اونارو تست کنم صارم رفتم اوناهم مدلا داشتن. خوب بود و بعد خریدم.
جمع شدن شیر تو سینه منجر به درد و ورم سبنه و سنگینیش میشه که خود این هم حجم شیرو تولید اونو کم میکنه هم سینه سنگین افتاده تر میشه.حیلی خوبه بویژه اگه وقتت برات مهمه یا شاغلی.
سلام مادرای عزیز ، منم خودم و هم خواهرم هر دو مدلا خریدیم من مدل مدلا مینی الکتریک خریدم و خواهرم هم مدل مدلا سوئینگ رو خرید که یه کم گرونتر از مدل من بود از همون شرکتی که مامان کیارش خرید ما هم خریدیم ، التیام سرویس ، البته اولش زنگ زدیم شرکت آرمان تندرست و اونا آدرس سایت و شماره شرکت التیام سرویسو به ما دادن و گفتن نمایندگی فروش محصولات مدلا با اون شرکته و ما فقط خدمات پس از فروشو می دیم ، اینم شماره فروشگاشه 66477819 سایتشم اینه www.medela.ir امیدوارم بدردتون بخوره!
سلام زهره جون. من می خواستم شیر دوش بگیرم ولی نمی دونم تفاوت این دو مدل چیه.ممنون می شم اگه من رو راهنمایی کنی. این مدل که شما داری چه تفاوتی با مدلی که خواهرتون داره می کنه از نظر عملی؟
سلام،منم از شیردوشهای swing مدلا گرفتم...راستی تویه این سایت که ماله یه شرکت پخش پزشکیه ،انواع مختلف شیردوش های مدلا را دارن با قیمت خیلی مناسب تر از داروخانه عرضه میکنن.من که از اینجا خریدمو از خریدمم راضی بودم. http://www.salamatpardis.ir/category/44/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9/
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730