2733
2734
عنوان

نوروفیدبک توسط دکتر مهسا ساداتی

721 بازدید | 14 پست

سلام دوستان نوروفیدبک برای درمان انواع اختلالات که در زیر پست توضیح میدم انجام میشه فقط به این نکته توجه کنید که حتماً باید توسط متخصص روانشناسی انجام بشه تا به نتیجه مطلوب  برسه

  • کاربرد های نوروفیدبک جهت در مان انواع
  • بیش فعالی/ کمبود توجه (ADHD): یکی از اختلالات در دوران رشد و کودکی است که نشانه های رایج آن، فعالیت بیش از حد، رفتارهای ناگهانی و بدون مقدمه و اختلال در تمرکز و توجه است. این اختلال به شدت سبب کاهش میزان یادگیری در کودکان می شود. هم اکنون از روش نوروفیدبک به عنوان یکی از روش های موثر در درمان ADHD، یاد می شود. برخی تحقیقات نشان داده اند که ۸۰ تا ۸۵ درصد کودکان مبتلا به ADHD به وسیله نوروفیدبک بهبودی قابل توجهی پیدا         می کنند.
  • اضطراب (Anxiety): بسیاری از متخصصان، بکارگیری نوروفیدبک به منظور درمان اضطراب را یکی از عمده ترین موارد و زمینه های استفاده از آن می دانند. با این حال نوع اضطراب، مزمن بودن و ویژگی های شخصیتی فرد بر اثر بخشی نوروفیدبک بر اضطراب تاثیرگذار است.
  • ناتوانی یادگیری( Learning disability): این گروه از اختلالات (اختلال در خواندن، نوشتن و محاسبات ریاضی) در سنین دبستان شایع هستند. نوروفیدبک در درمان این اختلالات، توانسته است نتایج قابل توجهی بوجود آورد. البته باید تاکید کرد، در این گروه از اختلالات، نوروفیدبک به تنهایی پاسخ گو نیست و استفاده از سایر روش های درمانی و آموزشی همراه با نوروفیدبک ضروری است.
  • آسیب مغزی: نوروفیدبک سبب بهبود مشکلات ناشی از آسیب و سکته مغزی می شود. از آن جمله می توان به بهبود حافظه، سردرد، گیجی و حواس پرتی، سرگیجه، مشکلات تمرکز، اضطراب، افسردگی، تغییرات خلقی، اختلالات خواب، تحریک پذیری و مشکلات ادراک بینایی اشاره کرد.
  • دردهای مزمن و سردردهای میگرن: درمانگران و پزشکانی که از نوروفیدبک برای درمان دردهای مزمن و سردردهای میگرنی استفاده کرده اند، معتقدند با استفاده از این روش وقوع و شدت حملات میگرن در اکثر موارد کاهش می یابد و حتی از بین می رود.
  • افسردگی: در اغلب موارد، نوروفیدبک در مورد بیماران مبتلا به افسردگی مزمن که سایر درمان ها در مورد آنها کارساز نبوده، بهبود دهنده بوده است.
  • سوء مصرف مواد: مطالعات نشان داده است، در مقایسه با درمان های موجود برای ترک اعتیاد، درمان با نوروفیدبک از روش های موفق بوده است. علاوه بر این درمان با این روش وسوسه و ولع فرد را کاهش می دهد و در دراز مدت احتمال عود مصرف و بازگشت را پایین می آورد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
بفرمایید


من واسه پایان نامه ام باید واسه 15 نفر حدود 10 جلسه نوروفیدبک انجام بدم به جز دانشگاه جایی هست که دستگاه یا مکانش رو اجاره بده که من بتونم استفاده کنم اخه دانشگاهم یه شهر دیگه اس!

کاربری onyxxx هم من بودم که متاسفانه ترکید  

میتونید با خود خانم دکتر صحبت کنید شماره ایشون جهت رزرو نوبت و سایت نوبت دهی ایشونhttps://www.salamati24.com/fa/profile/129861/دکتر-مهسا-ساداتی

۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

 شماره کلینیک غرب تهران (بهارنو)شهرآرا

۸۸۲۶۷۰۴۰

۸۸۲۶۷۰۶۸ 

و یک کلینیک دیگه هم شمال تهران هستند

2738
میتونید با خود خانم دکتر صحبت کنید شماره ایشون جهت رزرو نوبت و سایت نوبت دهی ایشون https://www.salam ...

سلام دوستان 

شنیدم خانم دکتر ساداتی از اول مهر کلینیک جدید در بلوار مرزداران هستند لطفا جهت رزرو وقت و گرفتن آدرس کلینیک جدید ایشون

با منشی شخصی به شماره 09128398588 بصورت شبانه روزی تماس بگرید

44263250

44386932

من خیلی تعریف ایشون را از دوستان شنیدم

مخصوصا تیم ایشون که فقط تخصصشون کودک و نوجوانه و مراجع بزرگسال را قبول نمیکنند. 

این یعنی مراجعاتشون زیاده و کارشون عالی برعکس کلینیکهای دیگه که از کودک تا کهنسال مراجع قبول میکنند بدلیل مراجع کمی که دارند . و درنتیجه بازدهی کمی هم دارن چون روانشناسی علم گسترده ای هست و تو سنین مختلف تخصص خواص خودشو میخواد.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730