2410
2553

لطفا این پیامو با دقت بخونین و به دوستان و اقوانی که در مسافرت به سر میبرن بفرستید 

⚠️وقتی در ماشین هستید و گرفتار سیل می‌شوید چه کارهایی را باید انجام دهید؟

1️⃣ شماره یک: قابل مشاهده باشید
▪️برای قابل مشاهده بودن نیازی نیست به روی سقف ماشین خود رفته و برای کمک گرفتن دست تکان بدهید.
▪️بلکه این کار بسیار خطرناک است و راه‌های بهتر از این وجود دارد، مانند حفظ خونسردی خود، که کاری بسیار مهم است.
▪️اولین کاری که باید انجام دهید این است که ماشین خود را با روشن کردن چراغ‌های خطر و چراغ‌های جلو قابل مشاهده کنید.


2️⃣ شماره دو: خود در داخل خودرو محبوس نکنید
▪️شما باید از هر محدودیتی در داخل ماشین، مانند کمربند ۱۰۰٪ آزاد باشید. زمانی که ماشین شما شناور است، هرگز تصور نداشته باشید که کمربند، شما را می‌تواند امن نگه دارد. زمانی که آب را اطراف ماشین خود مشاهده می‌کنید، ماشین را متوقف کرده و بلافاصله خود را از کمربند آزاد کنید، همچنین از باز بودن قفل همه در‌های خود اطمینان حاصل کنید به دلیل آن که اگر کسی در نزدیکی شما باشد می‌تواند به راحتی در را باز کرده و شما را نجات دهد.


3️⃣ شماره سه: حذف لایه‌های لباس
▪️اگر شما دو عدد لباس (بالا تنه و پایین تنه) پوشیده باشید، به مشکلی بر نمی‌خورید. ولی اگر شما کت و انواع دیگر لایه‌ها را پوشیده باشید، بهتر است همه آن‌ها را بلافاصله از تن خود خارج کنید. این ابتکار عمل، شما را از غرق شدن در هنگام شنا کردن نجات می‌دهد.


4️⃣شماره چهار: یک عدد از پنجرهای خودرو را باز کنید
▪️اکنون، بیایید شروع به فکر کردن درباره سناریوهایی در بدترین حالت کنیم. اگر شما در وسط سیل بدون پرسنل ایمنی، گیر کنید چه باید کرد؟ همیشه در هر زمان که باران می آید بهتر است در خانه بمانید. با این حال، اگر فشار آب شدت گرفت، یکی از پنجرهای خود را به آرامی پایین بکشید. تا زمانی که ماشین هنوز زیر آب نباشد، پنجره های الکتریکی معمولا حتی در یک سیل کار می کنند. هنگامی که پنجره را با موفقیت پایین آوردید، مستقیم بیرون بروید، یک بلندی پیدا کرده و با پلیس یا اورژانس تماس بگیرید.

به امید ابنکه هیچ یک از هموطنان عزیزمون گرفتار سیل نباشند 

💙💙💙💙

میگفتم به اشپزی فقط ختم نمیشه ها 😟😂😁 وای از ان روز که افتد پرده ها. زمانیکه اسب های توانا اجازه ی ورود به میدان مسابقه را نداشته باشند هر الاغی میتواند به خط پایان برسد.وقتی دیدید سایه انسانهای کوچک درحال بلند شدن است .......بدانید افتاب سرزمین شما درحال غروب کردن است   💙💙💙(گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود)💙💙💙💙💙
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز