2726

رسول خدا (ص) اعمالی را برای آن شب به این کیفیت بیان فرموده اند:« روز پنج شنبه اول ماه رجب را در صورت امکان روزه می گیری .

چون شب جمعه فرا رسید، میان نماز مغرب و عشاء ۱۲ رکعت نماز می گزاری (هر دو رکعت به یک سلام) و در هر رکعت از آن، یک مرتبه سوره «حمد» و سه مرتبه «إِنَّا أَنزَلْنَاهُ» و ۱۲ مرتبه «قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ» را می خوانی.

پس از اتمام نماز ۷۰ مرتبه می گویی:أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد النَّبِیِّ الاُْمِّیِّ وَ عَلی آلِهِ آنگاه به سجده می روی و ۷۰ بار می گویی:«سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ» سپس سر از سجده برمی داری و ۷۰ بار می گویی:«رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ، إِنَّکَ أنْتَ العَلِیُّ الاْعْظَمُ» بار دیگر نیز به سجده می روی و ۷۰ مرتبه می گویی:«سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ» آنگاه حاجت خود را می طلبی که ان شاءالله برآورده خواهد شد.

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود

سپس رسول خدا فرمودند: قسم به كسى كه جانم در دست اوست، هيچ بنده يا كنيزى – از بندگان و كنيزان خدا – اين نماز را بجا نمى ‌آورد، مگر اين كه خداوند گناهان او را مى‌ بخشد گرچه گناهان او مثل كف دريا و بعدد شن و بوزن كوه ها و بعدد برگ هاى درختان باشد و روز قيامت هفتصد نفر از خويشان خود را كه همگى سزاوار آتش باشند شفاعت مى‌ كند. و در شب اول قبر خداوند ثواب آن را به بهترين صورت، با روى گشاده و خندان و زبان فصيح براى او مى‌ فرستد كه مى‌ گويد: اى محبوب من مژده بده، از هر سختى نجات پيدا كردى. مى ‌پرسد: تو كيستى؟ رويى بهتر از روى تو نديده و بويى به خوشبويى تو مشامم نرسيده. جواب مى‌ دهد: اى محبوب من من ثواب آن نمازى هستم كه در فلان شب، فلان منطقه، فلان ماه و فلان سال بجا آوردى، امشب آمده ‌ام تا حقت را ادا كرده، مونس تنهايى تو بوده و وحشتت را از بين ببرم، و زمانى كه در شيپور دميده شود، در عرصه قيامت بر سرت سايه افكنم. و تو هرگز هيچ خيرى را از جانب مولايت از دست نخواهى داد.

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود

بچه ها اصلا فکر کنید هیچ کدوم از آرزوها برآورده نشه باز برده چون خیلی برای سرای باقی به کارمون میاد

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
عزیزم دیگه گذشت لیله الرغایب من خدتروشکر خوندم ام شاالله که قبول حق باشه و

عزیز دلم طبق نظر آقای خامنه ای و مابقی مراجع تقلید عظام امروز اولین پنجشنبه ماه رجب هستش و شب آرزوها

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود
عجبا منکه هفته ی پیش خوندم و انجام دادم تو تقویم اونشب روزده بود

اخی عزیز دلم نمیدونم تکلیفت چی میشه اگه تونستی امشب نماز رو بخون

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود
دوستان برا منم دعا کنید که زودتر مستقل شم برم تو خونه خودم ممنون...التماس دعا اسمم زهره هس

عزیز دلم از خدا میخوام خیلی خیلی زود صاحب خونه خودت بشی و مستقل زندگی کنی خونه ای که توش احساس رضایت و آرامش داشته باشی

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730