2703
2553
عنوان

معرفی فیلم سرخ پوست

491 بازدید | 2 پست

عکس پروفایل خاص جدیدی که از فیلم سینمایی سرخ پوست منتشر شده که نوید محمد 

زاده را به همراه پریناز ایزد یار مشاهده می کنید » تا انتها با معرفی فیلم دیدنی سرخ پوست با  ابزار وبلاگ همراه باشید.

دانلود فیلم سرخ پوست نوید محمد زاده رئیس زندان در سال 1347 است که در حال ترفیع به رئیس شهربانی است و به تدریج در داستانک های سرخ پوست عاشق می شود

پریناز ایزدیار در حال کمک به زندانیان است که اتفاقا طرفدار شخصیت فراری از زندان است بله با یک فراری از زندان روبه رو می شوید اما داستان ما از سمت رئیس زندان روایت می شود زندانی از زندان فرار می کند و ترفیع رئیس زندان قصه ما به خطر می افتد و بقیه ماجرا …

 پیش از این دانلود فیلم هزارپا برای دانلود و خرید قرار گرفت که اگر فیلمها و سریالهای ایرانی را دنبال می کنید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز از کد تولز پیگیری کنید.

زمان در داستان فیلم سرخ پوست در سال 1347 می گذرد از نکات جالب توجه فیلم ایرانی سرخ پوست مشاوره از شخصی به نام تیمسار کوررنگی (رئیس زندان قصر دوران پهلوی) در دهه چهل است که به نیماجاویدی و نوید محمد زاده کمک فراوانی کرده است.

چنانچه سوالی در مورد فیلم ایرانی سرخ پوست دارید در همین صفحه فیلم بپرسید.همچنین می توانید برای مشاهده آرشیو  فیلم ایرانی جدید و بیشتر کلیک کنید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بزنگم یا نه

banojab11 | 11 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز