2733
2734
عنوان

باشگاه بدنسازی پارت

242 بازدید | 3 پست

باشگاه پارت شعبه اتوبان ارتش شرق تهران نروید. دستگاه های کاملا غیر استاندارد و مشکل دار و ناقص و مدیریت عصبی که فقط راه میره و با همه دعوا میکنه مشکل اعصاب روان داره و این همه پول میگیرن از آدم انوقت پول ندارن لوازم بخرن!! انقدر خسیسن. و مربی هاشون انقدر بی علم هستن که حرکت هارو اشتباه میگن 

تعداد رای : 1
نظرسنجی
داغونه
1
100%
مشکل اعصاب روان داره
0
0%


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من شعبه باقری رفتم.

کلا سقف کوتاه داره و تقریبا کوچک ترین باشگاهی هست که من رفتم در این محدوده تهرانپارس شرقی.

روزی که رفتم خواستم که برم داخل و دستگاه هارو ببینم، اما خانومی که دم در نشسته بودن و گویا مدیر باشگاه بودن گفتن نمیشه برم تو و از همون دم در میتونم ببینم فقط. من هم گفتم خب من میخوام ببینم دستگاه هایی که برنامه شخصی من نیاز داره دارید یا نه. گفتن نه همه رو داریم خیالتون راحت!

من هم اعتماد کردم و رفتم داخل، روزی که وقت انجام تمرینات پام بود دیدم دستگاهی که من جاهایی دیگه به اسم فیله استفاده میکردم ندارن، همون که جلوی رون های پا قرار میگیره و مچ هارو نگه میداره، و برای تقویت فیله های کمر هست.


رفتم به همون مدیر گفتم اینو ندارین که، گفتن که نه ما داریم یه شکل دیگه 0_O، حالا شکل دیگه چی بود؟ یه دستگاه که بدن روش افقی به سختی قرار میگرفت و کلا بالاتنه آویزونه و شما باید خودتون رو بکشین بالا!

میگم خب اولا که این دستگاه تمرین من نیست، بعدم اینکه من نمیدونم چطور با این انجام بدم، گفتن نه نه مربی نشونتون میده!

منم که دیگه پولمو داده بودمو گیر کرده بودم، رفتم کلی منت مربی کشیدم با عز و احترام که بیاد نشونم بده، ولی ایشون بخیلی طفره میرفتن به دلیلی!

همین اتفاق راجع به سه دستگاه دیگه هم افتاد و من انقدر تو باشگاه راهنمایی نتونستم بگیرم، از کسی که برنامه مو داده بود و از قضا فیزیوتراپم بود خواستم که بهم معادلشونو بگه.

همه ش با دل چرکین رفتم و حس میکردم کلاه سرم رفته و اشتباه کردم که اطمینان کردم.


کلا بعضی باشگاها برخوردشون عین یه سری آرایشگاه هاست. تا پولو ندادی خوش اخلاقن. بعد که پولو گرفتن دیگه کلا هدفشون اینه که مسئولیت از سر باز کنن و اگه کسی اعتراض کنه صداشون بلنده و میان میگن همینه که هست.

این قشنگ ازون باشگاه هاست باید بلد بود مثل خودشون جوابشونو داد که حرفتو گوش کنن.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730