2726
عنوان

خانومای باردار خواهشا بیاید

226 بازدید | 31 پست

دوستان من سرما خوردم و چون شرایطم مساعد نبود نتونستم دکتر برم دیفن هیدرامین کامپاند خوردم

الان دیدم جز گروه c هست.

استرس گرفتم.

Cمگه بده؟

همیشه استامینوفن بخور .. 

در گاوبازی؛ جایزه نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جا خالی را داده باشد!  نه به کسی که با گاو درگیر می شود ... در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید...

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

سلام عزیزم والا من اطلاعی ندارم‌اما استرس نداشته باش.ایشالا ک چیزی نمیشه

انسانیت دین خاصی ندارد،همین که در میان مردم زندگی کنیم ولی هیچگاه به کسی زخم زبان نزنیم،دروغ نگوییم و دلی را نشکنیم یعنی انسانیم.
2728

با یبار چیزی نمیشه

مگه تو ۳ ماه اول باشی

آیا میدانید😍 سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا است۲-آیا مى‏دانید ایران تولیدکننده قایق پرنده رادارگریز با سرعت ۸۵۱ کیلومتر است؟۳-آیا مى‏دانید جمهورى اسلامى ایران دومین کشور دارنده تکنولوژى بیودیزل در جهان است؟۴-آیا مى‏دانید جمهورى اسلامى ایران هشتمین کشور تولیدکننده اورانیوم ۲۰ درصد در جهان است؟۵-آیا مى‏دانید ایران احداث‏ کننده بلندترین سد بتنى در جهان است۶-آیا مى‏دانید ایران سومین کشور تولیدکننده داروى بیمارى‏ ام اس در جهان است؟۷-آیا مى‏دانید جمهورى اسلامى ایران دومینکشور تولیدکننده هواپیماهاى استراتژیک خورشیدى در جهان است۸-آیا مى‏دانید ایران تنها تولیدکننده پرینتر سه بعدى میکروسکوپى در خاورمیانه است‏۹-آیا مى‏دانید ایران در میان پنج ارتش قوى جهان در حوزه سایبرى قرار دارد۱۰-آیا مى‏دانید جمهورى اسلامى ایران تنها تولیدکننده ایمپلنت چشمى در جهان است۱۱-آیا مى‏دانید ایران نخستین تولیدکننده پودر استخوان در جهان است.
نوشته بود aو   b مشکلی نداره. اما سی بی خطر نیست استامینوفن خوردم اما دیگه داشتم خفه میشدم

اخه ویتامین سی ک واجبه ..  آ میگن خوب نیست. من تو مکملم سی هست۷۰ mg

در گاوبازی؛ جایزه نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جا خالی را داده باشد!  نه به کسی که با گاو درگیر می شود ... در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید...
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست
2687