2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

 بپا کافه

مجموعه بِپا کافه از سال 98 فعالیت خود را در زمینه تعمیر و سرویس ماشین اسپرسو و تجهیزات کافه شروع کرد. بِپا کافه با تکیه بر اشتیاق، تخصص، علاقه و انرژی بی نهایت و بهره گیری از تجربه چندساله کافه داری و تجهیز کافه شکل گرفت تا به هدف خود که مراقبت، همراهی و حمایت از کافه ها و دوستداران قهوه است، دست پیدا کند وهم کنون به بیش از 400 کافه خدمات تعمیر و سرویس ارائه می کند

بِپا کافه از سال 99 طی چند دوره اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیر تخصصی ماشین اسپرسو مطابق با متد اسپرسو آکادمی ایتالیا کرده است.

مهمترین قسمت خرید و فروش ماشین اسپرسو و تجهیزات کافه مشاوره و کارشناسی آن است، بِپا کافه بصورت تخصصی این خدمات را به شما ارائه می دهد.

خوشبختانه امروزه این امکان وجود دارد که صاحبان کافه ماشین اسپرسو و سایر تجهیزات کافه را طبق سلیقه خود شخصی سازی و بازسازی کنند.

 https://www.bepacafe.com/


2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز