2726

سلام دوستان قبلا هم در مورد گل سر و کلیپس موهای مجلسی پست گذاشته بودم حالا داریم مدل هاش رو متنوع تر می کنیم می تونید مدل های مختلف رو در لینک زیر ببینید . خوشحال میشم نظرتونو هم راجع به مدل ها بدونم .

گل سر مجلسی

این روزها به دلیل زیاد شدن اجناس وارداتی چینی و یا شاید به دلایل دیگر ، مدل های گل سر و کلیپس موی موجود در بازار تنوع زیاد و جالبی ندارند و اگر شما برای یک مهمانی یا جشن خاص بخواهید در بازار به دنبال یک مدل مجلسی و زیبای کلیپس مو یا گل سر بگردید که به رنگ لباستان نیز بخورد احتمالا باید ساعت ها در میان مغازه ها بگردید و از میان مدل هایی که تنوع زیادی ندارند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید . اما تولیدات TN به دنبال ایجاد تنوع در طراحی کلیپس مو ها و گل سر ها است و شما می توانید به راحتی مدل کلیپس و گل سر مجلسی زیبا و مورد پسند خود را مطابق با رنگبندی مد نظرتان انتخاب و تهیه کنید .

 

برای مشاهده گل سر ها و کلیپس موهای تولیدات TN روی لینک زیر کلیک نمایید و از مدل های متنوع آن دیدن کنید .

 

 مشاهده انواع مدل کلیپس مو گل سر های جدید و زیبا



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز