2733
2734

نامزدم گفت برای تولدم کادو نخر بجاش خرج خودت کن بنظرتون...؟ 

مثلا رنگ مو و کراتین و لباس و اینا منظورشه گفت اینطوری من بیشتر خوشحال میشم 

میخواستم یه ساعت شیک براش بخرم 


( البته قبلا قرار بود گوشی بخرم که فهمیدم تو ایران آنتن دهی نداره و منصرف شدم)

تعداد رای : 37
نظرسنجی
خرج خودت کن حالشو ببر
10
27%
براش کادو بخر ۳۰ سالگی خیلی مهمه
14
37%
کادو نخر بجاش گل بخر کافیه
13
35%

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

یه تیشرت هم بدش با گل.  

"برای اینکه مردم در خط نگه‌داشته شوند، آن‌ها باید گرسنه، نیازمند، بی‌سواد، و خرافی نگه‌داشته شوند. اگر فرزند بقال باسواد شود، او نه‌تنها به سخنرانی من انتقاد خواهد کرد، بلکه واژه‌های بدیعی را نیز بکار می‌برد که نه شما و نه من نمی‌توانیم آن را بفهمیم … چه اتفاقی می‌افتد اگر کودک علوفه‌فروش باهوش و توانا باشد و کودک من، ...،تنبل و احمق باشد؟"
2731
2738

یک کتاب خوب با یک شاخه گل براش حتما بخر. کادو را حذف نکن چون مساله‌ی کادو بده و بستون یا تعهد نیست. مساله‌ی عشق و محبت هست.

من مونی هستم که از سال ۸۹ در سایت فعال هستم. یک مدت خودم داوطلبانه به سایت نیومد و وقتی دوباره برگشتم تا در تاپیک‌های قدیمی به خصوص تاپیک خشونت علیه خانوم‌ها فعال باشم، با وضع نابسامان سایت رو به رو شدم. حدود شش ماه پیش بود. داشتم داخل پیام خصوصی با نی نی یار در خصوص مشکلات سایت چت می‌کردم که ایشون «به هوس نیمه شبی» فقط چون قدرت در دستش بود و نباید جایی جواب پس می‌داد وسط صحبت‌های خصوصی بی هیچ اخطار و حرفی من را قطع دسترسی کرد. اکانتی هفت هشت ساله را قطع کرد که باهاش سال‌ها با علاقه در سایتی که دوستش داشتم و بهش اعتقاد داشتم وقت گذاشته بودم! من موندم و این سوال: «واقعا این بود آرمان‌های نی نی سایت؟»
کادو بخر ب خودتم برس از ۲ طرف سوپرایز بشه  چ گوشیی میخواستی بخری ک انتن نمیده ؟  چقد میخ ...

گوشی w2017 سامسونگ 

آخه نمیرسم دوتاشو انجام بدم 

حدود دو تومن 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز