2737
2734
عنوان

ست لباس

572 بازدید | 18 پست

‌ 💓ست كردن رنگ صورتی با ساير رنگها💓 


🎀صورتی، رنگی لطیف است که باعث ایجاد احساس آرامش در افراد می­ شود.


🎀در این انتخاب هیچگونه تفکیک جنسیتی وجود نداشته است و کارشناسان مد بر این باورند که صورتی همان­ قدر که رنگی لطیف و زنانه است، برای آقایان و استایل بهار و تابستان آن­ ها نیز مناسب است.


🎀اگر اهل پوشیدن رنگ­ های تیره هستید، صورتی را با سرمه ­ای، خاکستری و مشکی ست کنید. همچنین پیشنهاد می­ شود برای تیپ بهار و تابستان خود، رنگ­ های روشنی چون کرم و سفید را با صورتی به کار ببرید.

 

📣 ویژگی های لباس های با کیفیت 👌🏼

👈قسمت اول


💢 آیا بافت لباس طبیعی است ؟

بافت های طبیعی مانند کتان، پنبه، ترمه و پشم، دوامشان از بافت های غیر طبیعی بیشتر است. اما یک استثنا هم هست: پارچه های جین و لباس های ورزشی نیز بسیار با دوام هستند. برخی از شلوار های جین برای افزایش راحتی مقداری کشی هستند. پلی استر، نایلون، و اسپندکس همه پارچه هایی عالی برای لباس های ورزشی هستند.


💢 دکمه یدکی دارد یا نه ؟

دکمه و تکه پارچه های اضافی که داخل لباس گذاشته می شود نشان می دهد تولید کننده ، آن قدر به لباس خود اطمینان دارد که می داند، شما می توانید آن را برای مدت طولانی استفاده کنید، بنابراین چون ممکن است لباس به برخی تعمیرات جزئی نیاز پیدا کند، چند قسمت مهم که یدکی حساب می شود را برایتان گذاشته است . این قسمت های یدکی و همچنین راهنمای شستشوی لباس را که به آن وصل هستند نگه دارید.


💢 الگوی لباس در همه جای آن یکسان است ؟

در لباس های با کیفیت، الگوها مخصوصا راه راه افقی، در همه جای آن با هم مطابقت دارند. این مشکل را می توان در الگوهای بزرگ نادیده گرفت.


 

📣 ویژگی های لباس های با کیفیت 👌🏼

👈 قسمت دوم 


♦️ دوخت لباس محکم به نظر می آید؟

لباس را زیر و رو کنید و به آرامی یکی از درزهای جانبی آن را بکشید. اگر از بین درزها نور دیدید، نشانه آن است که لباس عمر چندانی نمی کند. لباس با کیفیت دوختی محکم دارد و در هر سانت آن تعداد زیادی دوخت می بینید. دوخت محکم از شکاف خوردن لباس جلوگیری می کند.


♦️ از آزمایش چروک سربلند بیرون می آید ؟

قبل از اینکه لباسی بخرید، ابتدا آن را در دست خود بهم فشار دهید و ببینید چقدر چین و چروک گرفته است . اگر از آن دسته آدم هایی هستید که صبح حال اتو کردن ندارند ، در صورتی که لباس در این آزمایش شکست خورد بهتر است سرجایش بگذارید و به دنبال چیز دیگری بگردید. برای لباس های ۱۰۰ درصد پنبه که به راحتی چروک می خورند سعی کنید از نمونه های ضد چروک استفاده کنید.


 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

🎀 خانم هایی با سینه های بزرگ چگونه لباس بپوشن؟ 🎀

👈 قسمت اول


💕 سوتین مناسب خودتان را پیدا کنید، توجه داشته باشید که سوتین ( سینه بند) باید کاملا اندازه باشد. حتما هر 2 سال یکبار سایز سوتین تان را مجددا اندازه گیری کنید


💕 در انتخاب تاپ و پیراهن حتما تعادل را رعایت کنید ، نه خیلی جذب و تنگ که کاملا به بدن شما بچسبد و نه خیلی گشاد و بی قواره که ظاهری نامرتب برای شما ایجاد کند.


💕 لباس های دکمه دار یا همان شومیز گزینه مناسبی برای شما هستند به شرطی که کاملا اندازه باشند نه خیلی تنگ با دکمه های کشیده شده ، نه خیلی گشاد.


 
2728

🎀 خانم هایی با سینه های بزرگ چگونه لباس بپوشن؟ 🎀

👈 قسمت دوم


♻️ همه خانم ها با سایز سینه بزرگ می دانند که پوشیدن پیراهن کوتاه یک آرزوی برآورده نشده است ! اما به راحتی آب خوردن این مشکل هم حل میشه : راه حل مشخص کردن کمر هست ، اگر پیراهنی انتخاب کنید که دارای ساسون مناسب باشه و در قسمت کمر گشاد نباشه تبریک میگم شما موفق شدین!


♻️ از پوشیدن لباس سرهمی ( پیشبندی) خجالت نکشید!

لباس های سرهمی اساسا طراحی شدن تا منحنی های بدن شما رو پوشش بدهند، پس کاملا منطقیه که اگر سینه های بزرگی دارید از پوشیدن این مدل لباس غافل نشوید.


 

🎀 خانم هایی با سینه های بزرگ چگونه لباس بپوشن؟ 🎀

👈 قسمت سوم


💠 حتما یک کتِ تک فیت خودتان تهیه کنید

شما که دوست ندارید لباس شما بر علیه شما عمل کنه ؟! پس یک کت تک شیک که در قسمت سینه کاملا اندازه و مناسب شما هست انتخاب کنید. از انتخاب کت های سایز بزرگ جدا خودداری کنید.


💠 مناسب ترین یقه ( خط گردن ) را انتخاب کنید

به جای یقه اسکی و یقه های بلند و کشیده از یقه هفت و یقه باز و پایین آمده استفاده کنید.


💠 روی لباس های کمردار (کمربند دار) سرمایه گذاری کنید. یا هر لباسی که به شکلی دارای بند برای بستن و مشخص کردن کمر باشه دریغ نکنید.

 

👜راهنماى خريد كيف دستى _ قسمت اول 👜


🎀 اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما- صرف‌نظر از رنگشان- هماهنگ بشود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.

 

🎀 اگر شما لباس‌های چندرنگ یا لباسی با بافت‌های رنگی گوناگون می‌پوشید، باید یک کیف تک‌ رنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود.

 

🎀 اگر شما به پوشیدن لباس‌های تنگ مشکی و قهوه‌ای علاقه دارید، در این صورت باید کیف‌هایی را بخرید که رنگی است یا تکه‌ های رنگی دارد. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بخرید که با بیشتر لباسهای شما هماهنگ است.

 

🎀 اگر شما قدبلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعا مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته‌های کیف توجه کنید.

 

🎀 اگر ریز اندام هستید، باید کمی هوشیار باشید. باید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگ نباشد. می‌ توانید این نکته را در نظر داشته باشید که کیف در کوچکترین قسمت اندام شما قرار بگیرد. در این صورت هنگام راه رفتن، از تمرکز به روی اندام کوچک شما جلوگیری می‌کند. 


 

👜راهنماى خريد كيف دستى _ قسمت دوم 👜


 

💞اگر می‌خواهید توجه به قسمت بالاتنه شما کم بشود، کیفی بخرید که در قسمت ران و پایین کمر شما قرار می‌گیرد، در نتیجه توجه به بازوهای درشت، بالاتنه، سینه یا شکم بزرگ کم می‌شود.

 

💞اگر ران‌ های بزرگی دارید، کیفی انتخاب کنید که زیر بازوی شما قرار می‌گیرد، هر کیفی که درست روی کمر شما قرا بگیرد، توجه را به قسمت پایینی اندام شما جلب می‌کند.

 

💞از کیف‌ های بسیار بزرگ برای افزودن حجم به اندام خود استفاده کنید. اگر شما بسیار بلند و لاغراندام هستید، یک کیف سایز بزرگ برای شما بسیار مناسب است. اگر درشت اندام و سنگین وزن هستید، از این نوع کیف‌ ها خودداری کنید.


 
2738

📣 با کدام لباس ها نمیتوان کفش پاشنه بلند پوشید ⛔️👠


💠‌شلوار ورزشی

کفش پاشنه بلند مخصوص مهمانی و مجالس است پس پوشیدن آن با شلوار ورزشی کار عجیبی است، شلوارهای ورزشی باید با کتانی ست شوند نه با کفش مجلسی زیرا اصلا با هم هماهنگی ندارند.


💞 دامن کوتاه

این یک قانون است که هر چه لباس تان بلند تر باشد پوشیدن کفش پاشنه بلند زیباتر است، پس نباید با دامن کوتاه کفش پاشنه بلند بپوشید. برای اینکه قدتان بلند تر دیده شود لباس مجلسی بلند را با کفش پاشنه دار ست کنید.


♻️ شلوارک

شلوارک جزو لباس هایی است که با کفش بدون پاشنه زیباتر میشود، شلوارک یک لباس تابستانی زنانه است که میتوانید با آن یک صندل شیک بدون پاشنه تابستانی ست کنید و خوش استایل شوید.


 

🌹چگونه تبديل به زنى جذاب و شيك پوش شويم🌹


🎀يک پيراهن مشکى : داشتن آن براى هر زنى ضرورى است. پيراهن مشکى لباسى است که مى توان آن را در اكثر مجالس و مهمانيها پوشيد.


🎀يک کيف دستى شيک و با کيفيت خوب :

کيف هايى که از مواد خوبى تهيه شده باشند و ظاهر شيکى داشته باشند، باعث مى شوند که به شما توجه شود. کيف نخستين چيزى است که افراد متخصص مد و خوش سليقه درافراد مشهور به آن توجه مي کنند.


🎀عينک آفتابي: عينکها مکمل صورت شما هستند و زمانى که آن را به چشم مى زنيد، شما را اسرار آميز و مرموز نشان مى دهند.


🎀عطرى گرانبها و خوشبو : بوى فريبنده و برانگيزنده عطرى عالى، حسى از جذابيت و فريبندگى و مرموز بودن را به شما مى بخشد. اين عطر باعث مى شود که فردى كه  آن را بو کرده است بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصيت شما را بداند.


🎀 كفش هايى عالى با پاشنه بلند : اين كفش ها ظاهر شما را برازنده تر مى كنند و با آنها زيباتر قدم بر مى داريد. 


🎀 يک ساعت جواهرنشان و شيک :

نيازى نيست که مارک خيلى معروف و گرانى باشد. فقط کار کند و شيک و زيبا باشد.


🎀 روسري هاى ابريشمى : اين نوع روسرى ظاهر شما را بهتر نشان مى دهد و هيچ وقت از مد نمى رود.


🎀 اعتماد به نفس :

اينکه لباس را به خوبى بپوشيد و با اعتماد به نفس رفتار کنيد، هيچ هزينه اى براى شما ندارد. خودتان باشيد و به خودتان اعتقاد داشته باشيد.

 

🧕راز های خوشتیپ شدن خانم های چاق🧕

👈 قسمت اول 


💯 شیوه پنهان کردن قسمت های چاق بدن تان را بدانید❌


💞 ابتدا بدانید که کدام قسمت از بدن تان چاق است و دوست دارید که آن را با لباس بپوشانید. کارشناسان از رنگ های تیره برای پنهان کردن بخش های چاق بدن استفاده می کنند، در حالی که رنگ های روشن را برای بخش های متناسب تر بدن، به کار می برند.


💞 بنابراین اگر کمر باریکی دارید و می خواهید که تاکید را روی این قسمت از بدن تان بگذارید، لباسی تیره به تن کنید اما کمربندی که می بندید باید به رنگ روشن باشد. یا اگر می خواهید که پاهای چاق خود را لاغرتر نشان دهید، شلواری به رنگ تیره بپوشید.


 

🧕راز های خوشتیپ شدن خانم های چاق🧕

👈 قسمت دوم 


💟 از طرف دیگر به طرح های لباس تان نیز باید دقت کنید. به عنوان مثال لباس هایی با طرح های بزرگ، شما را چاق تر نشان می دهند، در حالی که لباس هایی با طرح های ریز، در لاغر نشان دادن شما موثر است.

 

💟‌ حتما در مورد طرح های راه راه شنیده اید. افراد چاق باید از پوشیدن لباس هایی با راه راه های افقی بپرهیزند، زیرا پهنای آنها را بیشتر نشان می دهد، در حالی که راه راه های عمودی چشم ها را به سمت بالا کشانده و در لاغرتر نشان دادن شما تاثیرگذار است.برخی از لباس ها دارای چین، گره یا پیلیسه هستند. بهتر است این طرح ها را روی قسمت های متناسب بدن تان، که دوست دارید روی آنها تاکید کنید، بگذارید. به عنوان مثال اگر کمر باریکی دارید، می توانید لباس هایی که روی کمرشان طرح های چین داری دارند را به تن کنید.


 

🧕راز های خوشتیپ شدن خانم های چاق🧕

👈 قسمت سوم


❣️اگر پایین تنه چاقی دارید و می خواهید آن را بپوشانید، به نکات زیر توجه کنید:


💠 در انتخاب شلوار دقت کنید. اگر شلواری به پا کنید که برایتان گشاد باشد، پایین تنه تان بزرگ نشان داده می شود و همین امر در چاق تر نشان دادن اندام تان موثر است. از این رو از پوشیدن شلوارهای پاچه گشاد یا بگی، خودداری کنید و به جای آن شلواری که کاملا سایز تن تان است را به تن کنید. تا جای ممکن هم از شلوارهای کمربند دار استفاده کنید.


💠 در پوشیدن لگینگ ها احتیاط کنید. برخی از خانم ها با پوشیدن لگینگ، لاغر و خوش اندام به نظر می رسند، در حالی که این مدل لباس برای خانم هایی که با سن بزرگی دارند، اصلا مناسب نیست.


💠 اگر به فکر پوشیدن دامن هستید، دور دامن های مدادی را خط بکشید زیرا باسن، کمر و ران های شما را درشت تر نشان می دهد.


 

🧕راز های خوشتیپ شدن خانم های چاق🧕

👈 قسمت چهارم


❣️ اگر بالا تنه چاقی دارید و می خواهید آن را بپوشانید، به نکات زیر دقت کنید:


♻️ اگر فرم اندام تان به شکل سیب است، به عنوان مثال اطراف شکم یا شانه هایتان چاق است و می خواهید که تمرکز را از روی این بخش ها بردارید، چند نکته را باید در نظر بگیرید.


♻️ برای انتخاب تی شرت، باید به دنبال تی شرت های ساده باشید، نه تی شرت های طرح داری که چشم ها را به سمت خود جلب می کنند. تی شرت باید سایز تن تان باشد و به خوبی روی شانه هایتان بنشیند.


♻️ از پوشیدن تاپ هایی که شانه هایتان را بیرون می اندازند، خودداری کنید. شما باید به دنبال لباسی باشید که بالا تنه تان را بپوشانید، نه این که آن را به نمایش بگذارید.


♻️ از پوشیدن کت های نیم تنه نیز بپرهیزید. به جای آن کت های یک سره و بلند به تن کنید تا شما را کشیده تر و لاغر نشان دهد.


♻️ اگر از سایز بازوهایتان راضی هستید، می توانید پیراهن های آستین سه ربع به تن کنید، اما اگر بازوهای چاقی دارید، آستین های بلند یا حتی کوتاه بهترین انتخاب برایتان است. آستین های سه ربع، دست شما را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و تاکید را روی هر دو بخش می گذارد، به همین دلیل در بزرگ تر نشان دادن بازوهایتان موثر است و باید از آن پرهیز کنید.


♻️ اگر شلوار تنگ به تن کرده اید، می توانید به همراه آن یک تونیک بپوشید. اشکالی ندارد اگر تونیک تان کمی گشاد باشد، زیرا با پوشیدن شلواری فیت تن تان، تمرکز به سمت پایین تنه تان رفته و شما همچنان جذاب به نظر می رسید.


 

🧕راز های خوشتیپ شدن خانم های چاق🧕

👈 قسمت پنجم


🦋 استفاده از اکسسوری ها، نه تنها شما را جذاب تر نشان می دهد بلکه در لاغرتر نشان دادن اندام شما نیز موثرند. به عنوان مثال افراد چاق می توانند از جواهرات بزرگ و رنگی استفاده کنند، زیرا جواهرات کوچک در کنار اندام درشت آنها به چشم نمی آید.


🦋 کیف های بزرگ هم گزینه خوبی است، از این رو که چشم ها را به سمت خود جلب کرده و شما را لاغرتر نشان می دهد.


 🦋 اگر پاهای متناسبی دارید، بوت های تنگ گزینه خوبی برای شماست، از این رو که بر زیبایی پایین تنه تان می افزاید و شما را متناسب تر نشان می دهد. 


🦋 اما اگر پاهایتان چاق و درشت است، از پوشیدن بوت یا کفش های ظریف خودداری کنید زیرا تعادل اندام تان را بهم می ریزد و اینطور به نظر می رسد که شما هر لحظه در حال افتادن هستید. کفش پاشنه بلند لژدار یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید داشته باشید.


 
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز