2726
عنوان

همکلاسی دانشگاهم مسخرم میکنه

5484 بازدید | 89 پست

سلام. پسری24ساله، دانشجو مهندسی عمران، وبسیار درس خون هستم. بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب.من هیچ ‌کسی رو تو زندگیم جز خدا ندارم. تک فرزندم و خواهر برادر ندارم. مادرم منو درک نمیکنه و پدرمم همش باهام بد رفتاری میکنه و توی جمع بهم فحش میده و منو تحقیر میکنه. از فامیلام هم جز بدرفتاری و سردی هیچ خیری ندیده ام. خیلی تنها و بی کس هستم. خدا خودش شاهده که من تا به امروز با هیچ دختری حتی یک کلمه هم حرف نزده ام، و باهیچ دختری حتی ارتباط کلامی نداشته ام و اگر هم داشتم ،به سختی تونستم حرف بزنم و اون هم بسیار کوتاه بوده و خودم شروع کننده ی حرف نبوده ام. یعنی اصلا هیچ جور نمیتونم با یه دختر حرف بزنم، دست خودم نیست، نمیتونم با یه دختر حرف بزنم. زبونم بند میاد، نفسم بالا نمیاد، نفسم میگیره، ضربان قلبم بالا میره و تپش قلب میگیرم و خلاصه هیچ جور نمیتونم با یه دختر حرف بزنم.از همون بچگیم همین جوری بودم.

اما تقریبا پارسال بود که تو دانشگاه  یکی از همکلاسی هام که دختر خانومی محجبه وچادری که چهره ی بسیار نورانی و معصومی داشت، باهام خیلی صمیمانه رفتار میکرد، هرجا و هروقت که منو میدید بهم سلام میداد و بهم احترام میگذاشت و خیلی با مهربونی و لطافت باهام رفتار میکرد، منم که تا به اون روز با هیچ دختری حتی ارتباط کلامی نداشتم، اولش جدی نگرفتم ولی بعدش کم کم تحت تاثیر مهربونی و محجبگی و لطافتش قرار گرفتم و بهش وابسته شدم طوری که هر روز بهش فکر میکردم و بعدا هر ساعت و هر ثانیه بهش فکر میکردم باهام خوب بود وخیلی باهام صمیمی بود. خیلی دوستش داشتم، ازم سوالای زیادی میپرسید و در کنار اون سوالا از خانوادم پرسید و من هم که یار و غم خواری نداشتم که حرفای دلم رو بهش بگم، یه سری مسائل و مشکلات زندگیم و اسرارم رو بهش گفتم، چون بهش وابسته شده بودم و فکر نمیکردم باهام چنین رفتاری کنه و چنین آدمی باشه.اصلا به ظاهر و چهره ی نورانی و معصومش نمیومد چنین دختری باشه. باهام خوب بود تا این که بعد از یه مدت بدون هیچ دلیلی دیگه باهام حرف نزد و اصلا بهم نگاه هم نمیکرد و جوابمو نمیداد. تاکید میکنم بدون هیچ دلیلی. تا این که چند وقت پیش دیدم با چند نفر از پسرای دخترباز و منحرف دسته جمعی در ارتباطه و خیلی راحت باهاشون دست میده و رفت و آمد داره و میگه و میخنده با صدای بلند قهقهه میزنه تو رستوران دانشگاه با چهار پنج تا پسر منحرف روی یه میز میشینه و باهاشون نشست و برخاست میکنه و سوار ماشین پسرا میشه طوری که با سه چهار تا پسر سوار یه ماشین میشن و باهاشون میره و میاد. راستش خیلی ناراحت شدم. خیلی بهم ضربه ی روحی وارد شد. الانم منو تو دانشگاه میبینه، به خاطر مسائل خانوادگیم وچیزایی که بهش گفتم بهم میخنده و نیشخند میزنه و مسخرم میکنه.من هیچ کسی رو نداشتم فقط تحت تاثیر مهربونی هاش قرار گرفتم و مسائل زندگیم رو بهش گفتم. اما اون الان مسخرم میکنه و بهم خنده ی تلخ میکنه و به چند نفر از همکلاسی ها مسائل زندگیمو گفته و منو مسخره میکنن و آبرومو برده.دیگه تو دانشگاه نمیتونم سرمو بالا بگیرم.
 به نظر شما چی کار کنم؟ آخه من چه گناهی کرده بودم که چنین بلایی سرم اومد. شما رو به خدا بگید چی کار کنم؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

خب اعتماد نمیکردی انقدر زود اما بیخیال حال خودتو خوب کن، 

هنوزم نورانیه یا دیگه نیست؟ :))

کامنت اولی های عزیز،‌                                            در صورت برخورد با تاپیک های جنجالی هیجان خود را حفظ کرده و از نوشتن جمله ی زشت و نامطبوع "الان میان می خورنت" استفاده نکنید، خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی در ایران مربوط به آدم خواری و خصوصا زنده خواری ارائه نشده است.

فکر نمیکردم یه زمانی این جمله رو به یه پسر بگم ولی به یه ورت باشه فرزندم!مثلا فکر کردی بقیه تو زندگیشون مشکل و بدبختی ندارن که به مشکلات شما بخندن!از خودت نقطه ضعف نشون نده بذار هر چرتی میخواد بگه

کاربری onyxxx هم من بودم که متاسفانه ترکید  

چقد بیشعور بوده 😑

البته اینکه با پسرا بگرده و سوار ماشین بشه به خودش مربوطه ولی جار زدن مشکلات بقیه خیر

سعی کن تا میتونی بی محلی کنی درستو تموم کنی

 من اگر کافر و بی دین و خرابم؛ به تو چه؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه؟

ب نظر من ادمها رو نمیشه از روی ظاهر شناخت

اول ازهمه اشتباه کردی تموم اسرار خانوادتو گفتی

بعدشم وقتی دختره رو میبینی اصلا نگاهم نکن بهش

تاکید میکنم حتی نگاه

ساید فکر کرده ازش خوشت اومده پروشده


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730