2733
2734

سلام به همگی

من آخر دی ماه 97 شکم و پشتم (خط سوتین ) رو لیپو کردم و تزریق چربی زیر چشم و خط خنده داشتم. البته زیر چشمم خیلی گود و سیاه بود و واجبات بود. اما خط خنده خیلی الزام نداشت که از دکترم خواستم انجام بده. هزینه شده شش میلیون و چهارصد هزارتومان. کلینیک شایان انجام دادم. دکترم توکلی توی ونک. برای تزریق چربی خیلی پرس و جو کرده بودم. تا دو روز خیلی بود . اما از روز دوم زیر چشمم ورم کرده شدید و کبود هم شده که که دکتر گفت تا یک ماه طبیعیه.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

چهارشنبه که لیپو و تزریق چربی کردم ظهر به هوش آمدم. حال عمومی خوب بود. خدا را شکر تهوع هم نداشتم. عصر مرخص شدم. دو روز استراحت کردم و از شنبه هم اومدم سرکار. شنبه بعد ازظهر رفتم دکتر. درن های لیپو رو درآورد. تونستم دوش بگیرم. که حالمو خیلی بهتر کرد. و شکم بندم رو عوض کرد و یه گن داد که خیلی بهتر شدم چون اون شکم بنده سفت بوده و اذیت میشدم. الان فقط چند روز باید چرک خشک کن بخورم. حتی دیگه مسکن هم نمی خورم. برای کبودی و ورم زیر چشمم که برای تزریق چربی است کرم هیرودوئید داد که آلمانی است و قیمتش هم هشتاد و نه هزار تومان.

هزینه فقط چربی زیر چشم چقد میشه من خیلی گود وسیاهه

نمی دونم هزینه جداگانه چقدر میشه. ولی امروز که می خوام برم پیش دکتر ازش می پرسم. ولی هزینه لیپو شش میلیون شد که برای تزریق چهارصد تومن گرفت. جداگانه نمی دانم.


2738
درد نداشت شکم و پشت ؟

من که درد نداشتم. روز اول هنوز تاثیر بی هوشی بود. و روز دوم و سوم هم 8 ساعت مسکن خوردم. بیشتر درد و ناراحتیم برای درن بود. چون کسی نبود کمکم کنه. خودم به تنهایی عوض می کردم . خم و راست شدن درد داشتم. بیشتر ناراحتیم برای این بود که تا درن رو در بیاره نمی تونستم دوش بگیرم. اما درن رو در آورد و دوش گرفتم خیلی راحت شدم. الان خیلی بهترم. فقط موقع خم و راست شدن یا پله بالا رفتن کمی اذیتم. و اینکه محل کارم توالت فرنگی نداره اذیتم. وگرنه اصلا درد ندارم.

منم شنیدم که تا یه مدت ورم داره و کبود میشه یکی از دوستام رفته بود بزنه دکتره گفته بود اوایلش خیلی ب ...

دو سه روز اول که خوبه. بعد کمی ورم می کنه. یه جوری بخوام خلاصه بگم کمی شبیه افغانی شدم. و امروز چندتا همکارام دیدن گفتن ده سال جوانتر شدی. البته به نظرم هرچه بیشتر خونه باشی  و استراحت کنی ورم هم کمتر میشه. من چون دست تنهام کلی هم کار خونه کردم. سرم پایین بود. به خاطر این ورم کرد. البته به نظرم.

خداييش شش ميليون چهارصد زياده

از دست یه شکم گنده و آویزون و پشت چین چینی راحت شدم. خدایی میارزه. یه احساس خوبیه. امروز پشت میز نشستم شکمم به میز نمی خورد و دگمه مانتو ام نمی ترکید. خیلی عالی بود.البته چهارصد هم که برای تزریق چربی زیر چشم بود. همین دو سه ماه قبل یه کرم رفع تیرگی زیر چشم گرفتم چهارصد و خرده ای شد که به نظرم اصلا هم تاثیر نداشت.

دو سه روز اول که خوبه. بعد کمی ورم می کنه. یه جوری بخوام خلاصه بگم کمی شبیه افغانی شدم. و امروز چندت ...


من شنیدم چربی که تزریق میکنی بعد یه مدت جذب میشه پوستت کش میاد و چروک میشه میگن هراز گاهی باید تمیدیدش کنی؟ راسته؟ 

دو سه روز اول که خوبه. بعد کمی ورم می کنه. یه جوری بخوام خلاصه بگم کمی شبیه افغانی شدم. و امروز چندت ...

به نظر من که ارزششو داره،وای منم دوس دارم زیر چشامو تزریق کنم،حتما امروز از دکترت هزینه رو بپرس عزیزم

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز