2703
2553

😲😲😲😲

یکی از اصول اسلام عدالته، اگه مثلا ۴ همسری رو قبول نداشته باشی از دین خارج نشدی   👈 روشنفکرنماها معتقدن امر به معروف یعنی فضولی! ولی خودشون صبح تا شب در حال تلاشن که دیگران رو به کاری که از نظر اونها درسته هدایت کنن و در پی آزاد کردن نادانها هستن (انسانیت و خودخواهی یه جا جمع نمیشن!)👈 خدایا هزاااااااران بار شکرت 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کاش نری😟

شازده کوچولو با ادب پرسید: بی‌وطن‌ها کجا هستند؟گل گفت: بی‌وطن‌ها؟ خدا می‌داند که کجا می‌شود پیدایشان کرد. باد این ور و آن ور می‌بردشان. نه اینکه ریشه ندارند؛ بی‌ریشگی، حسابی اسباب دردسرشان شده...(شازده کوچولو، آنتوان دوسنت اگزوپری.ترجمه و اقتباس کنتـ مونت کریستو)
2456

واییی چ چیزایی که نمیشنویم پرسینگ گونه هم انجام میدن 😯😯

وقتی بزرگ می شوی قدت کوتاه می شود آسمان بالا می رود و تو دیگر دستت به ابرها نمی رسد و برایت مهم نیست که توی کوچه پس کوچه های پشت ابرها ستاره ها چگونه بازی می کنند آنها آنقدر دورند که تو حتی لبخندشان را هم نمی بینی و ماه ، همبازی قدیم تو آنقدر کمرنگ می شود که اگر تمام شب را هم دنبالش بگردی پیدایش نمی کنی.
2714
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز