2703
2553


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720

پدرشوهرم دادشون به خودمون...گفت که شما اول زندگیتونه و اینم برای شروع لازمه...

شوهرمم بهش گفت براش شروع پول داریم لازم نیس واقعا گفت من میخوام بدم عروسم تو چیکار داری😂

آدم باید سرش توی حساب و کتاب باشداصلا بدون حساب و کتاب که نمیشود زندگی کرد بعضی ها فکر میکنند زندگی مثل خاله بازی های دوران بچگی شان خواهد بودهمه چیز را سرسری و سطحی می بینند در حالی که زندگی یعنی بیدار شدن های ممتد هفت صبح و به هزار در زدن و مثل چی کار کردن که آخر ماه قسط عقب افتاده نداشته باشی البته این ها فقط زندگی است،یا ساده تر بگویم حداقل زندگی است زندگی واقعی بیست و پنج روز هفت صبح بیدارشدن دارد ولی پنج روز هم حق داری ساعت زنگی ات را خاموش کنی و سرت را ببری زیر بالشت زندگی واقعی زندگی لذت بخش یعنی برای کسی تلاش کنی که وقتی حالت بد است وقتی نا میزانی یا در راه اشتباه قدم بر میداری چشم از تو بر ندارد و خودت و خودش را یک تیم تصور کند که محکوم است به بردن .بله من در این دنیا به فکر یک زندگی لذت بخش هستم نه فقط به فکر زندگی!
2714

من پدر شوهرم گرفت كادو ها رو هم به خودمون داد بليت رفت و برگشت ماه عسل رو هم داد سرويس طلا و خونه و ماشين هم داد،خدا حفظش كنه عاشقشم انقد كه ماهه،همسرم فقط حلقه و ساعت خريد با اينكه درامدشم خوب بود اون موقع نسبتا 

وااای جل الخالق 

کادوهاتونو واسه چی بقیه برمیدارن؟

ما تمام پول و طلاها رو خودمون برداشتیم .‌پولا رو تبدیل به سکه کردیم . با سکه ها خونه خریدیم . طلاها هم مال منه 

تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد *** زندگی درد بزرگیست که درمان دارد
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687