2703
2553
سلام به همگی دخترم 4ماهشه اوایل زایمانم تا 2ماه پیش شیرم اونقد زیاد بود که همش می دوختمش ولی 3هفته شده که شیر ندارم دخترم وقتی میمکه شیرم دیر میاد عصبانی میشه ول می کنه و شروع میکنه به گریه هرچیزی رو امتحان کردم شیر خشکم براش گرفتم که اصلا شیشه نمی گیره همش گریه می کنه تو رو خدا کمک کنید
سلام مامان های گل
اگه دوست داشتید به این تاپیک هم سر بزنید.

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=38168&PostID=2018923#2018923

بهترین درسها را در زمان سختی آموختیم
و دانستیم صبور بودن نوعی از ایمان است
و خویشتن داری نوعی از عبادت
ناکامی به معنی تأخیر است نه شکست
و خندیدن........ آری خندیدن خود ِ نیایش است

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

گسترده‌ ترین و اثرگذارترین مواد غذایی که باعث افزایش شیرمادر می ‌شوند، عبارت هستند از :
شبدر، بادام، کنجد، شاهدانه، دم‌ کرده رازیانه، شیر، ماست و دوغ، ماءالشعیر، ماهی، عدسی ،کاهو و غلات پرک شده مخصوصاً جوی‌ پرک شده که توصیه می ‌شود به ‌صورت تلفیق ‌شده در کنار هم مصرف شوند.

به نقل از دکتر سید‌ضیاءالدین مظهری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران
2720
انیسون گیاهیه که شاید زیاد معروف نباشه ولی برای شیر فوق العاده است ، یه شرکت امریکایی برای افزایش شیر مادر چای کیسه ای ساخته که مخلوط انیسون و رازیانه است شما هم میتونید از عطاری بگیرید و دم کنید بخورید عالیه اینم شناسنامهء این گیاه:
http://fa.parsiteb.com/acology.php?nid=206&keys=%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%88%D9%86%20(%20%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C)

سلام
تو رو خدا کمکم کنید من شیرم تقریبا" خشک شده بچه ام شیرخشک دوست نداره انواع شیرخشک رو هم گرفتم و امتحان کردم ولی فایده ای نداشته در ضمن شیشه رو هم قبول نمیکنه 2 کیلو کاهش وزن داشته کمکم کنید هر چی حتی قرص متوکلو پرامید هم روی من تاثیری نداره
2714
استرس هم همه چی بدتره. آروم باش. خوابت کم نشه. همه چیزهایی که بقیه گفتن موثرند چیز جدیدی ندارم.اما اکه مشکل با شیر خشک داری از شیشه هست اگه سرش زیادی گشاد باشه نمیتونه بخوره تنگ زیاد هم خوب نیست. شیشه شیرهای مارک Avent شنیدم شبیه سینه مادره.اما اولش باید یه کم باهاش کنجار بری تا شیشه قبول کنه بدوش توی دهنش. به خودت تلقین نکن شیر نداری.هرچی مک بزنه بهتره اگه وقتی سیره هم مک بزنه خوبه.امیدوارم سالم بشید
من هر روز دو تا سه بار دم کرده رازیانه می خوردم که خیلی مؤثر بود.شیوه دم کردنش هم اینجوریه: توی یک لیوان آب جوش،یک قاشق غذاخوری رازیانه که اونو توی صافی یا سبد خیلی ریز شستید بریزید و درش را بگذارید.بعد از نیم ساعت آماده می شه.ولی بهتره اونو گرم مصرف کنید.مثلا بگذارید روی صفحه چای ساز یا سماور تا مثل چای دم بکشه.اگر دوست داشتید می تونید دم کرده را با مقدار کمی نبات میل کنید.
بادام هم شیر را زیاد می کنه.
برای من در ماه های اول، قطره شیر افزا هم مؤثر بود.و نوشیدن شیر گرم از همه اینها تاثبرگذار تر.تازه می تونید عصاره مالت که اون هم شیر را زیاد می کنه و سرشار از ویتامین های مورد نیاز مادر و بچه است را در شیر گرم حل کنید.
امیدوارم تجربه های من به دردتون بخوره.....ولی کلا نگران نباشید....شیرتون به مرور زیاد می شه.دغدغه من هم یک روزی همین چیزها بود ولی حالا می خوام پسرم را از شیر بگیرم و دنبال روش های صحیحش هستم.
سلام مامانا
نی نی ما ( یعنی سوین کوچولو ) یه ماه زودتر از وقت طبیعیش بدنیا اومد یعنی 27 آبان . وزن زمان تولدشم 2.380 بود . خدارو شکر هیچ مشکلی نداشت که نیاز به دستگاه اینا داشته باشه ( خدا از دکترش نگذره که انقدر منو ترسوند و اما روز سوم که بردیمش دکتر گفت زردی داره و ما رو فرستاد بیمارستان کودکان . خلاصه سه شب این بچه رو تو دستگاه نگهداشتن . تو اون سه شب خودم به سوین شیر میدادم اما انقدر شرم زیاد شده بود که هی با شیر دوش میدوشیدم و 3 تا شیشه 3تا شیشه میریختم بیرون . مامانایی که اونجا بودن همه میگفتن تو به جای ما هم میتونی به بچه هامون شیر بدی . اما الان 2-3 روزه که شیرم کم شده . البته اولش همش قطره شیرافزا و دلستر اینا هماسترس اضافی به من وارد کرد . همش میگه بچه تو نارسه )ش می خوردم تو این چند روز تعطیلی فقط نخوردم . خیلی استرس دارم . بعدشم چون همش شیرمو دوشیدم و با شیشه بهش شیر دادم الان خیلی سخت سینمو میگیره .
دیشب دکتر سوین بهم گفت قرص متوکلوپرامید قبل ناهار و شام تو خانومای شیرده باعث ازدیاد شیر میشه . حالا من از دیشب دارم میخورم , یه کم بیشتر شده اما نه به اندازه اولش . دلم میخواد همونتوری بشه ,
به نظر شما چیکار کنم ؟
( واااااااااااااااااای خیلی زیاد نوشتم ببخشید )
سلام مامانا
نی نی ما ( یعنی سوین کوچولو ) یه ماه زودتر از وقت طبیعیش بدنیا اومد یعنی 27 آبان . وزن زمان تولدشم 2.380 بود . خدارو شکر هیچ مشکلی نداشت که نیاز به دستگاه اینا داشته باشه ( خدا از دکترش نگذره که انقدر منو ترسوند و همش میگه بچه تو نارسه و استرس اضافی به من وارد کرد . ) اما روز سوم که بردیمش دکتر گفت زردی داره و ما رو فرستاد بیمارستان کودکان . خلاصه سه شب این بچه رو تو دستگاه نگهداشتن . تو اون سه شب خودم به سوین شیر میدادم اما انقدر شرم زیاد شده بود که هی با شیر دوش میدوشیدم و 3 تا شیشه 3تا شیشه میریختم بیرون . مامانایی که اونجا بودن همه میگفتن تو به جای ما هم میتونی به بچه هامون شیر بدی . اما الان 2-3 روزه که شیرم کم شده . البته اولش همش قطره شیرافزا و دلستر اینا همش می خوردم تو این چند روز تعطیلی فقط نخوردم . خیلی استرس دارم . بعدشم چون همش شیرمو دوشیدم و با شیشه بهش شیر دادم الان خیلی سخت سینمو میگیره .
دیشب دکتر سوین بهم گفت قرص متوکلوپرامید قبل ناهار و شام تو خانومای شیرده باعث ازدیاد شیر میشه . حالا من از دیشب دارم میخورم , یه کم بیشتر شده اما نه به اندازه اولش . دلم میخواد همونتوری بشه ,
به نظر شما چیکار کنم ؟
( واااااااااااااااااای خیلی زیاد نوشتم ببخشید )
سلام به همه دوستان
مقدار شیر من خیلی خوب بود. اما چند روزه که نی نی ام طعمشو دوست نداره گفتم شاید از داروییه که برای معده ام می خورم. اونو قطع کردم ولی می خوام ببینم کسی می دونه که چی شیر رو خوشمزه می کنه؟ لطفا هر کی می دونه سریع بهم بگه آخه نی نی ام از گشنگی گریه می کنه ولی شیر نمی خوره من هم نمی خوام بهش شیر خشک بدم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687