2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728


درحالی‌که ستاره شناس‌ها می‌گویند رابطه زمان تولد و آینده افراد خرافه نیست و تولد در ماه و حتی لحظه‌ای خاص از سال می تواند سرنوشت افراد را زیر و رو کند، پژوهشگران می گویند زمان تولد افراد می تواند وضیت جسمانی و روانی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.



بهاری هستید؟🌳

_تنبل هستید

مدام در باشگاه‌هاي ورزشي ثبت نام مي‌كنيد اما بعد از پرداخت هزينه بي‌خيال رفتن به باشگاه مي‌شويد؟ اگر متولد فصل بهار هستيد ديگر پول‌تان را دور نريزيد. محققان مي‌گويند متولدان بهار تنبل‌تر از ديگران هستند و بي‌تحركي در ذات آنهاست.


_سيستم ايمني‌تان ضعيف است

نوزادان متولد بهار به احتمال بيشتري دچار ضعف سيستم ايمني بدن مي‌شوند.

با توجه به بررسي‌هاي محققان، كساني كه در فروردين‌ماه يا اوايل ارديبهشت متولد مي‌شوند، بيشتر احتمال دارد كه دچار آرتريت روماتوئيد شوند.

علاوه بر این بررسی محققان نشان می‌دهد تولد در فصلي خاص مي‌تواند بر اشتهاي شما در بزرگسالي تاثير بگذارد. آنها مي‌گويند بهاري‌ها بيشتر از متولدان ماه‌هاي ديگر دچار بي‌اشتهايي عصبي مي‌شوند



تابستانی هستید؟🌞

برخلاف آنچه تصور مي‌شود، تولد در فصل تابستان بيشتر از متولد زمستان بودن بر خلق و خوي افراد تاثير مي‌گذارد.

محققان مي‌گويند كساني كه در فصل گرم سال متولد مي‌شوند، بيشتر دچار نوسانات خلقي مي‌شوند و حتي احساس شديد غم را تاجايي تجربه مي‌كنند كه مي‌توانند جان خود را بگيرند.


به گفته محققان بسياري از بچه‌هايي كه در اين فصل به دنيا مي‌آيند، به‌خاطر زياد بودن نور شادتر و بانشاط‌تر از بچه‌هاي ديگر مي‌شوند، البته اگر مشكلات رواني كه به آنها اشاره كرديم سراغ‌شان نيامده باشد



_محققان مي‌گويند، نوزادان متولده شده در تابستان و پاييز نسبت به كودكاني كه در فصل‌هاي ديگر سال متولد مي‌شوند كم‌وزن‌تر هستند.

_نزديك‌بين مي‌شويد

ادعاهاي عجيب و غريب محققان تمامي ندارد. آنها مي‌گويند احتمال اينكه متولدان فصل تابستان نزديك‌بين شوند، 17 درصد بالاتر از كساني است كه تولدشان را در زمستان جشن مي‌گيرند.

_مودي مي‌شويد

محققان دريافته‌اند كساني كه در فصل گرما متولد مي‌شوند، به احتمال بيشتري نسبت به متولدان زمستان مودي بوده و خلق ناپايدار را تجربه مي‌كنند.



_كم‌وزن بوده‌ايد

بارداري در ماه‌هاي سرد سال بر شرايط بعد از تولد فرزندان تاثير مي‌گذارد. بررسي‌هاي پژوهشگران حاكي از اين است كه بچه‌هاي تابستاني كم‌وزن‌تر از ديگر نوزادان هستند.


_آرایشگر می شوید

بررسی های آنها نشان می دهد که تیرماهی ها بیشتر در گروه روسای شرکت ها جا می گیرند، متولدان مرداد ماه بیشتر در گروه معمارها، رانندگان قطار، آرایشگرها و آدم‌هایی که از راه‌های عجیبی معروف می شوند قرار دارند، درحالی‌که شهریوری‌ها بیشتر سیاست مدار می شوند.



_پاییزی هستید؟🍂

_حساسيت غذايي مي‌گيريد

بچه‌هايي كه در فصل پاييز به دنيا مي‌آيند، به احتمال 30 تا 90 درصد بيشتر از كساني كه در فصل‌هاي ديگر متولد مي‌شوند در معرض حساسيت‌هاي غذايي قرار مي‌گيرند. احتمال اينكه اين افراد در آينده به تخم‌مرغ، شير يا بادام‌زميني حساسيت پيدا كنند زياد است.


_باهوش‌تريد

محققان مي‌گويند كساني كه در شش ماه دوم سال متولد مي‌شوند، به نسبت آنهايي كه در ماه‌هاي بهار و تابستان به دنيا مي‌آيند باهوش‌ترند و حافظه بيشتري هم دارند.


_آسم مي‌گيريد

بچه‌هايي كه در فصل پاييز به دنيا مي‌آيند، به احتمال 13 درصد بيشتر از آنهايي كه متولد بهار هستند دچار آسم مي‌شوند.


_بيشتر عمر مي‌كنيد

دليلش هنوز مشخص نيست اما محققان مي‌گويند كساني كه در فصل پاييز متولد مي‌شوند، بيشتر احتمال دارد كه به 100سالگي برسند.


_زمستانی هستید؟🌧

. اگر به دنبال ازدواجي آرام هستيد و مي‌خواهيد مردي خوش‌خلق انتخاب كنيد، بهتر است به پيشنهاد خواستگارهايي كه در زمستان به دنيا آمده‌اند فكر كنيد.


_زودتر راه افتاده‌ايد

محققان مي‌گويند بچه‌هايي كه در فصل زمستان متولد مي‌شوند به احتمال بيشتري نسبت به كساني كه در فصل گرما به دنيا مي‌آيند زودتر راه مي‌افتند.


با توجه به يافته‌هاي محققان سن متوسطي كه نوزادان شروع به چهار دست و پا رفتن مي‌كنند، 31 هفتگي است، در حالي كه نوزادان متولدشده در زمستان (كه در تابستان شروع به چهار دست و پا رفتن كردند) به‌طور متوسط در 30 هفتگي شروع به چهار دست و پا رفتن مي‌كنند و در اين مورد تفاوتي ميان دختران و پسرها وجود ندارد.


تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 


من فروردینم زودرنج حساس مهربون یکم مغرور

   ᴛʜɪɴᴋ ʙɪɢ ʙʟɪᴇᴠᴇ ʙɪɢ ᴀᴄᴛ ʙɪɢ       ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇsᴜʟᴛs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʙɪɢ                                                                          تاپـیك روزانه صلوات 🌱🌸🌱    
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز