2733
2734

 کوچولوی من الان بیشتر از ۲هفته اس ک اون قلب کوچولوت دیگه نمیزنه ...

 ۲هفت اس ک  از جدایی من و تو میگذره 

این روزا حس میکردم ک دیگه غم از دست دادنت کم شده....ولی نه این غم مثل آتش زیر خاکستر شده ناگهان شعله ور میشه ؛ در یک لحظه تمام آرامش تصنعی منو در هم می‌شکنه... در یک لحظه قلبم ،روحم رو به آتیش می‌کشه. آخه چقدر خودمو با قسمت و این حرفها دلداری بدم؟

یکی یه دونم دلتنگم خیلی دلتنگ...

جای خالیت عذابم میده عشق مامان...

من با تو خوشبخت ترینم بودم بدون تو درمانده ترینم...

داشتم با خوشحالی روزامو میگذروندم ک تو یه لحظه پرت شدم به غمناک ترین روزای زندگیم...

الان من موندمو هزار تا سوال ک جیگر گوشه من چی بر سرش اومد ؟ 

من موندمو یه قلب ما اروم 

من موندمو چشمی ک اشکش خشک نمیشه

من موندمو روزگاری ک دیگه نمیدونم چطور سپری کنم 

به آرزوهایم قول رسیدن دادم . خدایا کمک کن خوش قول باشم

خیلی دلم گرفت آخه منم امروز از دادم منفی بود ۵ روز بود که عقب انداخته بودم خیلی امید داشتم 

خدایا خدایا شکر واسه اینکه بالاخره مامانم کردی👼در ضمن     لباس یا کفش که نیاز ندارید رو پست کنید ب آدرس سیستان و بلوچستان شهرستان زهک بخش جزنیک روستای پلگی خمر مدرسه حافظ کد پستی نمیخواد جنسیت هم فرقی نداره چون مدرسه توزیع میکنه تو خانواده بچه ها 🙏🙏


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

متاسفم😔😔امیدوارم خیلی زود دامنت سبز بشه

گر تن بدهی دل ندهی کار خراب است/چون خوردن نوشابه که در جام شراب است/گر دل بدهی تن ندهی باز خراب است/این بار نه جام است و نه نوشابه سراب است/اینجا به تو از عشق و وفا هیچ نگویندچون دغدغه مردم این شهر حجاب است/تن را بدهی دل ندهی فرق ندارد/یک آیه بخوانند گناه تو ثواب است/ای کاش که دلقک شده بودم نه شاعر/در کشور من ارزش انسان به نقاب است/هر جای جهان مرتبه زن بلند است/در کشور من زن مثل میت به حساب است/خریدند تنت را و بریدند کفنت را/به یک آیه و چند سکه ببستن دهنت را/نه روحی به کار است نه عشقی به بار است/فقط شهوت مردانه به اندام تو یار است/شکستند دلت را و غرور و حرمتت راسکوتت گرفت از تو تمام فرصتت رابه نانی تو راضی شدی و هیچ نگفتیهمین است که جاهل زده بر تو همتت را
خانمی انشاالله خدا بزودی زود دامنتو سبز کنه .برا آرامش دلت صلوات فرستادم

مرسی عزیزم .فقط از خدا می‌خوام  آرومم کنه.

نمی‌دونم حکمت خدا چی بود 

به آرزوهایم قول رسیدن دادم . خدایا کمک کن خوش قول باشم

😢😢😢

خوب شد زمان مختار فضای مجازی نبود وگرنه دار و دسته اوباش کوفه هشتگ میزدن:نه به اعدام شمر_نه به اعدام عمر بن سعد_نه به اعدام حرمله.🙌 (شهید آرمان و شهید عجمیان نحوه شهادتتان تا مغز استخوانم را سوزاند😓)
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز