2737
2734

کودکان روح بسیار لطیف و حساسی دارند. بنابراین آرامش و امنیت آنها به‌ویژه هنگام خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. دکوراسیون اتاق کودک بسیار مهم است زیرا کودکان دوست دارند در اتاقی بازی کنند که بر اساس موضوعات مورد علاقه‌ی آنها طراحی شده باشد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد رؤیای کودکان دلبندتان را در اتاق‌شان منعکس کنید. از آنها بپرسید به چه چیزهایی علاقه دارند و بر اساس آن وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. دکوراسیون اتاق‌ کودک بسته به نوع زمینه‌ی آن ممکن است مقرون‌به‌صرفه یا گران تمام شود. این به شما بستگی دارد که برای این کار چقدر هزینه کنید. البته اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید و نکات ذکرشده در این مطلب را رعایت کنید، می‌توانید با هزینه‌ی کم نیز اتاق زیبایی طراحی کنید.

مواردی که میخواهم در این تاپیک با شما عزیزان در میان بگذارم


۱. از پرده‌های رنگ روشن استفاده کنید

2-برای دیوار از ترکیب رنگ و کاغذدیواری استفاده کنید

3-در تزئین اتاق از عکس‌های کودک استفاده کنید 

4-فضاهای خلاقانه در اتاق ایجاد کنید 

5-از رنگهای شاد و زنده غافل نشوید

6-امنیت و ایمنی کودک را حتما در نظر بگیرید





گروه مهندسی و معماری رادیس با بهره گیری از خلاقیت متخصصین مجرب خود به شما در زمینه طراحی داخلی و بازسازی اتاق کودک با توجه به خواست و نیاز شما مشاوره رایگان خواهد داد

www.radis-co.net


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687