2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

[QUOTE=76699405]ببخشید  خودتون هم تو اتلیه لباس مخصوص دارید ؟[/سلام و روزبخیر. بله همین لباسی که در عکس می بینید به همراه هد و ست مادر در آتلیه موجوده

آتلیه کودک لیماژ  با دیدی هنری و خلاق  

عکاسی فضای باز 

در آتلیه کودک لیماژ علاوه بر عکس کودک و خانوادگی در فضای باز، عکاسی بارداری نیز در فضای بازانجام می‌شود. به این ترتیب که در صورت خواست مشتری، باغ به صورت اختصاصی اجاره شده و شما می‌توانید با آرامش کامل به ثبت لحظات خود بپردازید. لوکیشن مناسب برای عکاسی فضای باز معمولا باغهایی ست که مخصوص عکاسی طراحی شده و توسط خود آتلیه به شما معرفی می‌شوند. این باغها دارای لوکیشنها و فضاهای متنوع و طراحی شده هستند که باعث می‌شوند نتایج عکاسی از کودکتان متنوع و جذاب باشد.

کلیپ فضای باز

آتلیه کودک لیماژ  با دیدی هنری و خلاق  

یکی از گزینه های بسیار زیبا و در عین حال طبیعی برای عکاسی کودک، عکاسی فضای باز و کلیپ فضای باز است. عکاسی در آتلیه کودک در کنار بیشمار مزیت‌هایی که دارد، دارای محدویت هایی نیز هست. محدودیت‌هایی که در عکاسی فضای باز وجود ندارد.کودکان در زمان عکاسی فضای باز آزادی عمل بیشتری داشته و مانند عکاسی در  آتلیه دارای محدودیت در حرکت نیستند.


آتلیه کودک لیماژ  با دیدی هنری و خلاق  
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست
2687