2737
2734
عنوان

هدایای تبلیغاتی

19 بازدید | 1 پست

هدایای تبلیغاتی می توانند به نوعی نماینده شرکت و واحد تجاری در دستان و منازل مردم باشد. به همین دلیل در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی باید بسیار دقت نمود که کیفیت، طراحی ونوع هدیه، شایسته شرکت باشد. به همین علت توانسته ایم با طراحی و استفاده از با کیفیت ترین اقلام تبلیغاتی، هدیه ای درخور و مناسب برای مشتریان و مخاطبان شما در نظر بگیریم .



محصولات هدایای تبلیغاتی  مجتمع چاپ ایران کهن شامل  موارد زیر است :


چاپ پازل،چاپ کاشی،چاپ خودکار،بج سینه فلزی،چاپ پرچم،چاپ پیکسل،روبیک تبلیغاتی،سررسید 98،طراحی مالتی مدیا،خدمات حکاکی لیزر،چاپ لیوان و بشقاب

همانطور که پیش‌تر گفتیم می‌توانید برای سفارش سررسیدهای تبلیغاتی، به جای مراجعه به بورس سررسید تهران، سفارش خود را در وبسایت‌های معتبر ثبت کنید. می‌توانید پس از انتخاب سررسید دلخواه خود، طراحی و چاپ سررسید اختصاصی ارزان خود را در ابعاد و تعداد کافی به رث‌گرافیک بسپارید. رث‌گرافیک تمام امور مربوط به طراحی و چاپ سررسیدها و سالنامه‌های تبلیغاتی شما را با به کارگیری امکانات پیشرفته و حرفه‌ای به پایان خواهد رساند. می‌توانید با اعتماد به تجارب 19 ساله رث‌گرافیک خیال خود را از بابت تبلیغات با استفاده از سررسیدهایی با طراحی حرفه‌ای و مناسب راحت کنید. برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش‌های خود تنها کافیست به وبسایت ما مراجعه کنید.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دو روزه

shsusj | 54 ثانیه پیش

ازدواج

tina13844 | 2 دقیقه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز