2733
2734
عنوان

بازهای مناسب برای بچه های دو تا سه ساله.+ عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 326 بازدید | 19 پست

درسته  به بچه نباید فشار آورد برای آموزش ،اما مفهوم این جمله آموزش رسمی هست

اتفاقا بچه هایی که محیط تحریک آمیزتری دارن از لحاظ آموزشی و بازی های ذهنی انجام میدن 

در دوران مدرسه عملکرد بهتری دارند


حتی ذهن  نوزاد توی گهواره رو میشه با آویزان کردن روباتهای رنگی و اشکال مختلف تحریک کرد

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               

عزیزم خدا نگهش داره برادرزاده من س  سال نیمه میشه و بازی هایی که دوست داره باهاش بکنم : اومدن دزد دم در خونه یا مدرسه به صورت نمایشی و اینکه باید دررو باز نکنه   قرار گرفتن تو مدرسه و جایگاه دانش اموز و حفظ شعر و نقاشی هرچیزی که من (معلم)بگم بکشه .قیچی کودک که از کند بودنش مطمعن هستین با کاغذ سفید با این یک مورد ساعت ها سرگرم میشه فکر میکنم مهارتی هم هست برای خودش برش زدن . صندلی بازی با اهنگ که اهنگ قط شد بایسته.بازی با بادکنک که ما بچه بودیم خیلی میکردیم و امروز روان شناس ها خیلی توصیه میکنن بادکنک دادن رو به بچه بخاطر کنترل حالت بین بازی و نترکیدنش . تماشا کارتون و بازی گوشی هم که اصلا امکان نداره از بچه ها گرفت ولی میشه کم کرد یا بازی ها و کارتون های پیام اخلاقی دار گذاشت فک نکن نمیفهمن ممکنه چند روز بعد یهو پیام کارتون رو بگه یا برای بار بعد که میبینه بگه چی شد.کمک خونه هم میکنه کارهای کوچیک رو بهشون بدین اتفاقا زیاد زیاد هم بدید برای مثال پوست اجیل که میخورید دونه دونه ببره سطل سفره رو دونه دونه بزاره دوست دارن خیلی.بازی های قدرتی مثل کشتی و دوییدن هم که با پدرشه فعلا بازی خونه سازی هم که عالیه مخصوصا برای پسرا .اسلایم یا شن جادویی هم خوبه برای تقویت دست و اعصاب .تو این سن اموزش دوچرخه و اسکوتر هم فراموش نشه همینا یادم بود  من همبازی خووب بچه هام    

اولین مشخصه آدم حسابیا،امن بودنشونه.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

قطار اشکال این یه مرحله از اون مکعب هوش بالاتره ..قطعه ها یه شکل رو نشون میده ولی داخلشون یه شکل دیگه خالی شده ..مثلا شکل مربع داخلش یه مثلث خالی شده و بچه باید این قطعه رو بگذاره تو ستون مثلث .تو این مرحله بچه باید تسلط کافی رو اشکال داشته باشه . رنگ ها هم میشه تمرین کرد .

2728

پازل ..دست و پا و صورت رو باید تو جای خودش بگذاریم ..و صورت ها حالت های مختلفی دارن خندان ناراحت و ..دخترم خیلی به این علاقه نداره 😕و فعلا درکی از حالات صورت خرس نداره


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730