2703
2553


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456
2714

فک کنم یکیو پیچونده بعد پشیمون شده اما طرفش محل نداده 😁

چون انگار هم خودش نمونده پای طرف هم پشیمونه

به هر چه عشق بورزى، به آن قدرت می دهى. از هر چه بترسى، به آن قدرت داده اى. به  هر چه قدرت بدهى، آن را جذب خواهى كرد.                                  7کاری که فقرا انجام می‌دهند اما ثروتمندان نه؛   1- فقرا تلویزیون تماشا می‌کنند/ ثروتمندان کتاب می‌خوانند 2- فقرا بر اساس ساعت کاری پول می‌گیرند/ ثروتمندان بر اساس نتیجه ای که به دست می آید پول به دست می‌آورند 3- فقرا دیگران را مقصر بدبختی هایشان می‌دانند/ ثروتمندان می‌گویند خودمان مسئول شکست هایمان هستیم 4- فقرا روی پس انداز تمرکز می‌کنند/ ثروتمندان روی سرمایه گذاری تمرکز می‌کنند 5- فقرا فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند/ ثروتمندان دائم در حال یادگیری هستند 6- فقرا اعتقاد دارند پول سرچشمه ی تمام شرارت هاست/ ثروتمندان اعتقاد دارند که فقر ریشه ی تمام شرارت هاست 7- فقرا ذهنیت برنده شدن در قرعه کشی را دارند/ ثروتمندان ذهنیتی مبتنی بر اقدام دارند. 

شاید منظور خاصی نداشته 

هر صدقه‌ای که برای مرده داده می‌شود، فرشته‌ای آن را می‌گیرد. در طبقی از نور می‌گذارد. بر لب قبر می‌ایستد. با صدای بلند می‌گوید: ای اهل قبور، درود بر شما، بگیرید این هدیه را که بستگان تان برای شما فرستاده‌اند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز