2737
2734

نه اسید باعث از بین رفتن لوله های شما می شه و شما باید هزینه زیادی را بابت تعمیر چاه پرداخت کنی، شما با شرکت معین سرویس تماس بگیر خیلی راحت کمکت می کنن، در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت دارن و می تونن شما را در امر تخلیه چاه و لوله بازکنی کمک کنن. من خودم قبل از این که بگم بیان ازشون استعلام قیمت کردم، قیمت های مناسبی ارائه دادن من راضی بودم من لینک سایتشون می زارم شاید به کارت اومد.

نه ریختن اسید و سایر محلول های شیمیایی کار درستی نیست چون بدتر باعث میشه که به لوله هاتون آسیب برسه و هزینه چندین برابری رو برای درست کردنش بپردازید. حتما پیشنهاد میکنم که با شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران معتبر تماس بگیرین و از خدمات اونها استفاده کنید. 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

عزیزم شما اول باید روش های بی خطر خانگی رو با استفاده از محلول ها امتحان کنی بعد اگر نتیجه نداد بری سراغ روش های پر خطر دیگه ای مثل استفاده از اسید لوله بازکنی. برای انتخاب اسید هم باید جنس لوله رو بدونی مثلا اگر جنسش پولیکا باشه نباید اسید بریزی. به نظر من بهتره از شرکت های لوله بازکنی یا تخلیه چاه کمک بگیری تا ریسکشم کمتر باشه.

2731

هیچ وقت داخل چاه فاضلابی که احساس می کنید پر شده است، نفت، بنزین و یا اسید نریزید. چون چاه فاضلاب زمانی که پر می شود، گازهای شیمیایی داخل چاه پر می شود و با ریختن اسید، ممکن است منجر به انفجار شود. بهترین کار اینه که به یک شرکت معتبر در لوله بازکنی بلوار فردوس زنگ بزنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز