2726
عنوان

** وصیت نامه شهید هادی؛

960 بازدید | 42 پست
بسم رب الشهداء و الصديقين

اگر چه خود را بيشتر از هر كس محتاج وصيت و پند و اندرز مي‌دانم، قبل از آغاز سخن از خداوند منان تمنّا مي‌كنم قدرتي به بيان من عطا فرمايد كه بتوانم از زبان يك شهيد‌، دست به قلم ببرم چرا كه جملات من اگر لياقتي پيدا شد و مورد عفو رحمت الهي قرار گرفتم و توفيق و سعادت شهادت را پيدا كردم، به عنوان پرافتخارآفرين وصياي شهيد خوانده مي‌شود. 

خدايا تو را گواه مي‌گيرم كه در طول اين مدت از شروع انقلاب تاكنون هر چه كردم براي رضاي تو بوده و سعي داشتم هميشه خود را مورد آزمايش و آموزش در مقابل آزمايش‌ها قرار دهم. 
اميدوارم اين جان ناقابل را در راه اسلام عزيز و پيروزي مستضعفين بر متكبرين بپذيري.

خدايا هر چند از شكستگي‌هاي متعدد استخوان‌هايم رنج مي‌برم،‌ ولي اهميتي نمي‌دادم؛ به خاطر اين‌كه من در اين مدت چه نشانه‌هايي از لطف و رحمت تو نسبت به آن‌هايي كه خالصانه و در اين راه گام نهاده‌اند، ديده‌ام. 

خدايا،‌ اي معبودم و معشوقم و همه كس و كارم، نمي‌دانم در برابر عظمت تو چگونه ستايش كنم ولي همين قدر مي‌دانم كه هر كس تو را شناخت، عاشقت شد و هر كس عاشقت شد، دست از همه چيز شسته و به سوي تو مي‌شتابد و اين را به خوبي در خود احساس كردم و مي‌كنم. 

خدايا عشق به انقلاب اسلامي و رهبر كبير انقلاب چنان در وجودم شعله‌ور است كه اگر تكه‌تكه‌ام كنند و يا زير سخت‌ترين شكنجه‌ها قرار گيرم، او را تنها نخواهم گذاشت. 

و به عنوان يك فردي از آحاد ملت مسلمان به تمامي ملت خصوصاً مسئولين امر تذكر مي‌دهم كه هميشه در جهت اسلام و قرآن بوده باشيد و هيچ مسئله و روشي شما را از هدف و جهتي كه داريد، منحرف ننمايد. 

ديگر اين كه سعي كنيد در كارهايتان نيت خود را خالص نموده و اعمالتان را از هر شرك و ريا، حسادت و بغض پاك نماييد تا هم اجر خود را ببريد و هم بتوانيد مسئوليت خود را آن‌چنان كه خداوند، اسلام و امام مي‌خواهند، انجام داده باشيد اين را هرگز فراموش نكنيد تا خود را نسازيم و تغيير ندهيم، جامعه ساخته نمي‌شود. 

والسلام و عليكم و رحمه الله و بركاته
ابراهيم هادي‌پور
برای سلامتی دخترم دعاکنید

جلداول کتابشوکامل خوندم عالیه عالی

وزن فعلی۴۸👈👈هدف۵۰🤗دوستانی که میخوان چاق بشن ویاتثبیتی هستن ویاازکالری سردرمیارن بیان من روهم ملتفت بکنن😂😂خیرببینین ازجوونیتون😁          بچهای (تاپیک بامدادخمار )دم همگیتون گرم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

اقا من اگه شهيد شدم اين وصيتمه


شهيد شدم واسه خاك ميهنم.با حجاب هيچ مشكلي ندارم هر كس هر طور دوست داره بگرده.سر قبرم هم هر كس خواست با ساپورت بياد.هر مهموني و پارتي هم دوست داريد بهتون خوش ميگذره بريد.بيخودي هم اسم و خون منو نكشيد وسط



بدرود

فقط 22 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
اقا من اگه شهيد شدم اين وصيتمه شهيد شدم واسه خاك ميهنم.با حجاب هيچ مشكلي ندارم هر كس هر طور دوست ...

شهادت لیاقت میخواد انشاله که لیاقتش روپیداکنیم

برای سلامتی دخترم دعاکنید
حالا این شهید کیه من نمیشناسمش


شهیدی که برای انتخاب اسم کتابش ازقران کمکم گرفتن واین آیه از۱۰۹به بعدسوره صافات اومده

سلام برابراهیم

مانیکوکاران رااینگونه پاداش میدهیم اوازبندگان مومن مابود

وزن فعلی۴۸👈👈هدف۵۰🤗دوستانی که میخوان چاق بشن ویاتثبیتی هستن ویاازکالری سردرمیارن بیان من روهم ملتفت بکنن😂😂خیرببینین ازجوونیتون😁          بچهای (تاپیک بامدادخمار )دم همگیتون گرم
2706
ارسال نظر شما
2687