2726
عنوان

5 اشتباه پیری پوست خانم ها

367 بازدید | 5 پست

anti-aging-intro

اول: استفاده نکردن کرم در زمستان

استفاده از کرم های ضد آفتاب عامل مهمی در جوان نگه داشتن ایفا می کند. بله ممکن است شما سال ها از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید و با خود بگویید نه من همان است و نیازی به استفاده کرم ضد آفتاب ندارم. ولی این یک اشتباه بزرگ است چون اشعه UV یا ماوراء بنفش خورشید عامل اصلی آسیب رساندن تدریجی به در طول سال هاست. بطور کلی عامل اصلی چین و ، لکه ها و از دست دادن قابلیت گشسانی همین آفتاب است پس کرم ضد آفتاب یادتون نره.

اشتباه دوم: استفاده نکردن از عینک آفتابی استاندارد

یک عینک آفتابی استاندارد نه تنها شما را شیک می کند بلکه سایه ایی که به دور هایتان می اندازد باعث می شود دور های شما در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید محافظت می شود  تا دورچشم هایتان تیره و چروک نشود. حتما در خرید عینک های آفتابی به برچسب استاندارد دقت کنید.

اشتباه سوم: و کشیدن چشم های خواب آلو و خسته

مالش چشم خسته ممکن است برای شما خوشایند باشه ولی مالش پوست ظریف چشم باعث می شود تا پوست دورچشم هایتان شل شود. پوست اطراف چشم و پلک هایمان کمترین کشسانی و حساس ترین نقاط در پوست صورتمان است. سعی کنید حتما از کرم های استفاده کنید.

اشتباه چهارم: غفلت شما از گردن، قفسه سینه و دست

برخی ها می گویند سن واقعی یک زن را می توان از پوست گردن، قفسه ی سینه و دست فهمید اما چرا؟ این مناطق حساس فاقد غدد چربی پوست است که منجر به خشکی و زود رس این نواحی می شود. بعلاوه این نواحی مملو از بی توجهی کرم های ضد آفتاب هستند. برای جلوگیری از زود رس پوستتان بهتر است از سرم های ضد ، کرم های اکسیژن رسان پوست استفاده کنید. همچنین ضد آفتاب باز یادتون نره.

اشتباه پنجم:  با برنامه بخوابید

همه ما می دانیم خوابیدن به اندازه کافی در هر سنی باعث شادابی پوست و در نهایت زیبایی می شود. اختلال در خواب ممکن است باعث آزاد سازی هورمون های خاصی شود که اثر التهابی در بدن داشته باشد و زود رس شود.




l
برای خواندن مقالات زیبایی اینجا کلیک کنید

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز