2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نی نی هوش این یه نرم افزار خیلی خوبه روی موبایل ها و تبلت های اندرویدی برای آموزش به کودکان 1 تا 6 سال . 110 کلمه فارسی وا نگلیسی رو با انیمیشن و افکت های صوتی خیلی قشنگ به کودک آموزش میده. نسخه رایگان (دمو) هم هست لینک دانلود نسخه کاملش از بازار: http://cafebazaar.ir/app/com.takhfifkadeh.babyland/?l=fa پسر 19 ماهه من به طور چشم گیری با این بازی آموزش دیده. پیشنهاد می کنم حتما نسخه دموی رایگانش رو امتحان کنید و اگر خوب بود نسخه کاملش رو بخرید.
2728
برگزارى کلاس هاى بازی درمانیو خلاقیت و مفاهیم ریاضى و علوم مخصوص کودکان ا تا ٥ سال طى ٨ ترم برگزارى کلاس هاى زومبا (پیلاتس/فیتنس) ،مادر و کودک براى سنین ٤ سال به بالا برگزارى کلاس هاى شناى مادر و کودک براى ١ سال به بالا(اموزش شنا با همراهی مادر در اب) شماره تماس جهت رزرو : ٠٩٣٥٥٦٦٥٦٦٤ ................... ................,................. .............................. همراه با سایت اموزشی درباره کودکان در فیس بوک،،،،،( کارگاه مادر و کودک نسیم) میتوانید با لایک کردن سایت فیس بوک ما از مطالب اموزشی بهرمند شوید

سلام دوستان

برای درک بیشتر دنیای کودکان، می توان آنها را در هنگام بازی مورد مشاهده قرار داد. کودکان، به وسیله بازی، احساسات، ناکامی  ها و اضطراب ها و ترس  های خود را بیان می دارند. از این رو، بازی برای درمانگران وسیله ای مناسب است تا به دنیای کودکان راه یابند و آنان را بیشتر و بهتر بشناسند و به مشکلات پی ببرند. امروزه، به کمک این شیوه و تدارک اسباب بازی های ضروری و تشکیل جلسات بازی برای کودکان، رفتارهای آنان را زیر نظر می گیرند و ضمن دستیابی به ریشه های مشکلات کودکان، به درمان آنان می پردازند. بازی نقش تخلیه هیجانی را برای از میان بردن انرژی سرکوب شده و زیر فشار قرار گرفته بازی می کند. در زندگی روزمره، کودک نیاز دارد تا از تنش هایی که محدودیت های محیطی به او تحمیل می کند، رهایی یابد.

بازی به کودک فرصت می دهد که احساسات خود را به شیوه ای پذیرفتنی در اجتماع بیان کند و به وی اجازه می دهد انرژی تحت فشار خود را به گونه ای بیرون بریزد که از نظر دیگران، و به طور کلی اجتماع، منعی نداشته باشد.

بازی و اسباب بازی ها بهترین ابزار برای شناختن تمایلات و احساسات کودکان به شمار می آیند؛ زیرا کودک، به هنگام بازی های خلاق خود، خواسته ها و تمایلات خویش را بیان می کند و نشان می دهد که از چه چیزی محروم شده است، به چه چیزهایی بیشتر گرایش دارد و از چه چیزهایی رنج می برد.

در ضمن به نڟر بهترین نتیجه گیری قبل از از بازی درمانی با انجام انواع تستهای اختلالات کودکان را خانم دکتر ساداتی متخصص روانشناسی کودک انجام می گیرد شماره کلینیک ۸۸۲۶۷۰۴۰ ، ۸۸۲۶۷۰۶۸ و شماره خانم دکتر۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

سلام دوستان 

بازی درمانی یکی از روشهای  مفید  در درمان اختلالات کودکان محسوب میشود که البته توسط متخصص روانشناسی کودک باید انجام شود 

لینک ویدیو زیر این توضیحات رو تکمیل میکند که توسط دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک تهیه شده امیدوارم مفید باشه

تلفن منشی خانم دکتر جهت رزرو وقت از کلینیک ایشون در سعادت آباد تهران

https://tamasha.com/v/4kyVb

بازی درمانی

تکنیکی است که از طریق آن، ابزار طبیعی بیان حالات کودک، یعنی “بازی” به عنوان دریچه ای به سوی درون کودک و احساسات  و افکار وی به کار گرفته می‌شود تا کودک بتواند تنش ها و فشارهای احساسی خویش را بیرون بریزد و نشان دهد. بازی درمانی یکی از روش های بسیار موثر در بهبود مسایل روانشناختی و مشکلات رفتاری کودکان است. تکنیک های بازی درمانی بر مبنای “چگونگی” استفاده از اسباب بازی ها در موقعیت درمانی است.در حین فرایند بازی درمانی، بازی درمانگر به دقت به مشاهده رفتارهای کودک، نوع انتخاب ها و بازی هایش میپردازد تا از مشکلات درونی کودک آگاه شده و پس از تفسیر و نتیجه گیری از مشاهدات خود راه حل هایی مناسب را برای کنترل مشکلات به کودک و والدین ارائه میدهد.کودکان در پروسه ی بازی درمانی به شناخت بیشتری از احساسات خود می رسند و برای ابراز نیازها و هیجاناتشان احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

منبع: دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک

کلینیک شهرآرا: 88267040

منشی خصوصی:09128398588

من راستش نمیدونم که چجوریه اما خیلیا رو دیدم که رفتن و نتیجه گرفتن

تو تهران تعریف کلینیک حامی رو خیلی شنیدم من میگن کارشون خیلی خوبه برخوردشونم با بچه ها عالیه

من پیج اینستاشونو دارم خواستی میتونی از اونجا آدرس و شمارشونو برداری

https://www.instagram.com/haamiclinic/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730