2410
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
2714
۵

♦️عکس پنجم “مسئولیت پذیر “
شما فردی مسئول هستید و همین طور مسئولیت پذیر است. شما بسیار مستقل و متکی به خود هستید و به خوبی میدانید که چطور برای خود و کسانی که دوستشان دارید قوی و با استقامت پیش بروید. شعار شخصی تان در زندگی این است که ” من آن را به روش خودم انجام خواهم داد.” شما دقیقا می دانید که چه می خواهید و از اینکه به دنبال رویاهایتان بروید، ترسی ندارید. تنها چیزی که شما از دیگران می خواهید، صداقت است. شما به اندازه کافی شجاع هستید تا حقیقت را بپذیرید.

6

♦️عکس ششم “مهربان و حساس “
شما مهربان و حساس هستید. مردم ارتباط خیلی خوبی با شما دارند. دوستان زیادی دارید و عاشق کمک کردن به آنها هستید. درون شما بسیار درخشان است و روابط تان گرم و صمیمانه که موجب می شود دیگران از زمانی که در کنار شما سپری می کنند لذت ببرند. هر روز به اینکه چه کاری برای بهبود و پیشرفت خود می توانید انجام بدهید، فکر می کنید. می خواهید که جذاب و خارق العاده باشید. بیشتر از هر کس دیگری در این دنیا به عشق ورزیدن نیاز دارید. شما حتی آمادگی دوست داشتن کسانی را که محبت و دوستی به شما نشان نمی دهند را نیز دارید.

۱

عکس اول “بخشنده و سخاوتمند”
شما بخشنده و سخاوتمند هستید. شما برای همیشه برای پیشرفت خود تلاش می کنید. شما ایده آل هایی بسیار بالاتر از حد افراد عادی دارید. برخی افراد ممکن است تصور کنند ارتباط با شما دشوار است اما برای شما بسیار آسان نیست که کسی باشید که هستید. شما بسیار تلاش می کنید و خودخواه نیستید. شما کار و تلاش می کنید چون پیشرفت برایتان مهم است.   شما توانایی فوق العاده ای در دوست داشتن و عشق ورزیدن به دیگران دارید تا زمانی که آنها دل شما را نشکنند. اما حتی پس از اینکه آنها با شما چنین کنند، شما هنوز در دل دوستشان خواهید داشت. افراد کمی هستند که آن چنان که شایسته شماست، از شما بابت کارهایی که برایشان انجام داده اید، تشک می کنند.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687