2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
من فک میکردم یجورعقب موندگیه,حالامیبینم اشتباه کردم 

نه بستگی به درصدش داره ترنر اگر شدتش بالا بشه درسته ولی ترنر  از نوع موزائیسم تنها تخمدان ها رو تحت شعاع قرار میده و تخمک گذاری به مشکل میخوره .سر همین میخوام بدونم کسی بوده به شکل طبیعی باردار شه با وجود این بیماری؟ 

ترنر موزائیسم فقط مشکل تخمک گذاری ایجاد میکنه.

خیلی مورد کمیابیه🤔 برعکس ترنر ژنتیکی که فراوانیش زیاده...🤔 خیلی کم درموردش میدونم

شما را به شنیدن پادکست های نامه هایی به داف بابا دعوت میکنم     @manahmadmortezaseason1

سندرم ترنر یک بیماری کروموزومی بوده که تأثیر زیادی بر روی تکوین در زنان دارد. شایع‌ترین ویژگی افراد مبتلا ، قد کوتاه است که تا سن ۵ سالگی مشخص می‌شود. در بسیاری از بیماران عملکرد طبیعی تخمدان از بین می رود. در ابتدا تخمدان‌ها به طور نرمال تکوین می‌یابند. اما سلول‌های تخم (اووسیت) معمولاً پیش از بلوغ مرده و بیشتر بافت تخمدانی قبل از تولد تحلیل می‌رود.

برای اطلاعات بیشتر راجع به سندرم ترنر اینجا کلیک کنید

سندرم ترنر

2738
سلام من هم مبتلا به این سندرم هستم ولی ازدواج نکردم اگه دوست داشتید تبادل نظر کنیم لطفا پیام بدید😊

سلام من تو ٤٠ سالگي بدليل سقط مكرر آزمايش دادم و فهميدم ٥ درصد ٤٥x و ٩٥ درصد ٤٦xx هستم.نميدونم ميتونم باردار شم يانه؟ من قدم هم ١٧٢ و پريود هم ميشم و در واقع هيچ مشكلي ندارم.

من سندرم ترنر دارم.قدم بلنده تمام اندامای بدنم حتی قسمتای زنانه سالمه.فقط مشکل سقط دارم که اونم یکی ...

عه منم دقيقا همينطوري هستم.٥ درصد موزاييسم ترنر هستم.شما باردار شديد؟ منم مشكل سقط مكرر دارم و الان ميخوام آي وي اف كنم و يا رحم اجاره اي بگيرم.همش ميترسم يائسه بشم و نتونم از تخمك خودم بچه دار شم.٤٠ سالمه.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز