2737
2734
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1804931 بازدید | 290067 پست

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

منم با ۱۰۰۰ تا بستم 

یه ست حلقه 

۴۰۰ تا طناب 

امروز حس ورزش نداشتم 😣

@لاویا    

چه کردی شما بانو


پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
2731

توجه#  

مطالب_مفید#  


آیا شما هم بر این باورید که لبنیات پرچرب ناسالم بوده و باعث افزایش وزن می شود؟ متاسفانه این تصور به طور عمده به دلیل سالها تحقیقات بی نتیجه بر روی لبنیات وگزارش های خبری نادرست موثر بر ذهن مصرف کنندگان شکل گرفته است. بنابراین، بسیاری از افراد همچنان ذهنیت خوبی نسبت به محصولات لبنی ندارند و معتقدند که مصرف آنها تاثیری سوء بر بدن دارد.

آیا می توانید زندگی بدون پنیر واقعی، ماست یا شیر کامل را تصور کنید؟ در واقع ما به نوعی شستشوی مغزی شده ایم تا اعتقاد داشته باشیم که این نوع مواد لبنی پر چرب باعث افزایش وزن و چاقی می شود و در مقابل انواع کم چرب و بدون چربی و سایر گزینه های جایگزین مانند سویا، برنج و شیر بادام، جای گزینه های واقعی را گرفته اند. اما آیا این انتخاب ها بهتر هستند؟

جالب است بدانید با توجه به مطالعاتی که به تازگی صورت گرفته است، خوردن لبنیات پر چرب می تواند در لاغر نگه داشتن شما نیز موثر و مفید واقع شود.

در واقع، آنچه که اکنون بیان می شود این است، افرادی که محصولات لبنی کم چرب را جایگزین لبنیات پر چرب کرده اند، بیشتر در معرض ابتلا به چاقی هستند. این تغییر نقش لبنیات نیز به عنوان پارادوکس یا تناقض لبنیات پرچرب شناخته شده است.

 

پارادوکس لبنیات پر چرب به این معناست که وقتی برخی افراد برای سلامت و حفظ تناسب اندام لبنیات کم چرب را انتخاب می کنند نتیجه ای خلاف انتظارشان را می بینند و در مقایسه با افرادی که لبنیات پرچرب مصرف می کنند بیشتر در معرض ابتلا به چاقی قرار می گیرند. این پارادوکس آشفتگی فراوانی در مصرف محصولات لبنی موجب شده است. در نهایت این سوال در ذهن مطرح می شود که مصرف محصولات لبنی کم چرب با هدف حفظ تناسب اندام و لاغری چقدر عاقلانه به نظر می رسد در حالی که به صورت بالقوه این محصولات از سلامت کافی برخوردار نیستند!؟

برای اینکه محصولات لبنی کم چرب طعم بهتری داشته باشد، چربی با شکر و سایر مواد افزودنی جایگزین می­شود. در نتیجه خوردن زیاد قند باعث افزایش وزن و چاقی شده و با سایر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی نیز همراه است.

شاید تصورتان این باشد که ماست کم چرب سالم تر است، اما در واقع آنچه که به جای چربی حذف شده وارد بدنتان می شود قند است و این یعنی افزایش مقدار قند در رژیم غذایی.

 

به گفته دکتر کوین کمپبل، پزشک داخلی وی متخصص قلب شناخته شده در سطح بین المللی، زمانی که چربی در رژیم غذایی کاهش می یابد، افراد مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده و شکر را افزایش می دهند. به گفته وی مصرف شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده عامل اصلی بیشتر مشکلات مربوط به سلامت در بین افراد است.

 

   وزن شروع ۸۶.  وزن فعلی. ۶۴/۵    هدف ۶۰                   
2738

توجه#  

مطالب_مفید#  

اعتقاد بر ناسالم بودن لبنیات پرچرب ناشی از چند دهه تحقیقات و دستورالعمل های قدیمی است که نشان می­دهد چربی اشباع باعث افزایش سطح کلسترول می شود. به گفته کارولین پاسررلو، MS، RDN، LDN، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، دستورالعمل های غذایی سال ۲۰۱۰-۲۰۱۵ به آمریکایی ها توصیه می­کند تا برای به حداکثر رساندن سطح سلامت بدنی و فردی، مصرف چربی های اشباع شد به <10 درصد از کل کالری محدود شود.

از آنجا که لبنیات پرچرب سرشار از چربی های اشباع شده هستند، جزء گروه های غذایی محدود شده در نظر گرفته شده اند. با این حال، این توصیه ها ممکن است بر اساس بازخورد از شواهد بالینی به روز، نیاز به تجدید نظر داشته باشد.

 

به گفته مدیر پزشکی بنیاد قلب بریتانیا، رژیم غذایی غنی از چربی های اشباع، کلسترول LDL (کلسترول بد خون) را افزایش می دهد و فرد در معرض حمله قلبی یا سکته مغزی قرار می گیرد. با این حال این عقیده ممکن است چندان هم صحیح نباشد، به ویژه با توجه به مطالعاتی که به تازگی در مورد فواید لبنیات پرچرب صورت گرفته است تا حدی از اعتبار این ادعا کم می کند.

کارولین پاسررلو کارشناس تغذیه می گوید تحقیقاتی که اکنون صورت گرفته و یا در حال انجام است نشان می دهد که مصرف لبنیات پرچرب می تواند در کنترل وزن مفید باشد. همچنین دیگر یافته های بالینی حاکی از آن است که لبنیات پر چرب خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی و یا دیابت را هم افزایش نمی دهد.

از سویی دیگر در این تحقیقات مشخص شده است که همه انواع چربی های اشباع شده به یک شکل نیستند. برای مثال، مطالعه ای چربی اشباع موجود در گوشت قرمز و لبنیات را با هم مورد مقایسه قرار داد.

نتایج حاکی از این پژوهش بسیار جالب توجه بود: اسیدهای چرب اشباع شده در گوشت خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهند، در حالیکه اسید های چرب اشباع شده در لبنیات موجب کاهش این خطر می­شود.

 

به نظر می رسد که چربی های اشباع شده در شیر کامل (پرچرب) یا کره باعث افزایش کلسترول LDL (کلسترول بد) می شود و در عین حال کسترول HDL (کلسترول خوب) را نیز افزایش می دهد. در نتیجه اینطور به نظر می­رسد که این حالت تعادلی بین LDL و HDL ایجاد می کند و موجب می شود که حتی کلسترول HDL بدون تغییر یا حتی کمی پایین تر از حالت عادی قرار بگیرد.

 

هزاران سال است که در توصیه های تغذیه رسمی در بسیاری از کشورها از محصولات لبنی یاد می شود چرا که آنها منابعی سرشار از مواد مغذی شامل کلسیم، پروتئین، پتاسیم و فسفر هستند.

مواد غذایی لبنی ۵۲-۶۵ درصد از مصرف روزانه کلسیم و ۲۰ تا ۲۸ درصد نیاز پروتئینی بدن را تامین می کند. این مقدار برای سلامت استخوان ها و رشد ماهیچه ای از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. اما سوالی که مطرح می­شود این است که آیا بهتر است این مواد مغذی با خوردن لبنیات پرچرب به بدن برسد یا کم چرب؟

   وزن شروع ۸۶.  وزن فعلی. ۶۴/۵    هدف ۶۰                   

منم صبحانه یک لیوان شر ناهار یه پیاله آش دوغ ومیان وعده یه تیکه هندونه شام هیچی خوردم اما نمی دونم کالریش چقدره اینایی که گفتم نیم ساعت هم پیاده روی داشتم

یادت باشه ..... یادت باشه.... یادم هست ..یادم هست شهید سیاه کالی❤❤❤❤
وای خدا چه خوشگله چشم و ابروت ماشالله 😍 

مرسی عزیزم

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍
۱۵ واقعا کوچیک تا میتونید بهش سخت نگیرید بزارید کم کم خودش جا بیفته ازش انتظار نداشته باشین مثل یه خ ...

نه کاری نداریم برامون مهم اینه که خودشون خوش باشن،

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍

بچه ها کسی میدونه یه بادمجون متوسط کبابی بدون روغن چند کالریه؟

تو کرفس ندیدم

قد ۱۶۷ وزن شروع:۸۸/۵۰۰  وزن فعلی77/300.  هدف اول ۷۴. هدف دوم۷۱       هدف سوم۶۹   هدف چهارم ۶۵  هدف پنجم ۶۲
قدمشمارت چقدر کالری سوزونده رو کم زده هر ۲۰۰۰ قدم ۱۰۰کالری میسوزونه که؟

بر اساس قد و وزن و جنس حساب میکنه عزیزم

شما از کدوم قدم شمار استفاده میکنی؟

((((((خدایااااااا عاااااااشقتم))))))                                    
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730