2733
2739

سلام. من دوس دارم واسه جشن عقدم لباس عروس رنگی بپوشم(آبی کاربنی یا بادمجونی مد نظرمه) ک هم تنوع باشه هم با جشن عروسیم ک سفید میپوشم تفاوت باشه توو فیلم.

حالا سوالم اینه شماها ک رنگی پوشیدین(رنگای متفاوت منظورمه ،رنگای صورتی کمرررنگ اینارو نمیگما) بعدا دلتونو نزد؟خوب بود توو عکس و فیلما؟

مخالفی باهام ریپلای نکن لطفا  #متاهل_متعهد

من پشیمون شدم بعدش 

آنِه!!!💙 تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؛ وقتی روشنی چشم هایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود؛ با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات، از تنهایی معصومانه دست هایت؛ آیا می دانی که در هجوم درد ها و غم هایت؛ و در گیر و دار ملال آور دوران زندگیت؛ حقیقت زلال دریاچه نقره ای نهفته بود؟ آنِه! اکنون آمده ام تا دست هایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری؛ تا در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی؛ اینک، آنِه! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست، در انتظار توست …

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738

یکیو دیدم آبی نفتی پوشیده بود چشماشم آبی بود خیلی خوشگل شده بود 

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز