عنوان

سونامی بی اعصابی

97 بازدید | 3 پست

بعد از جریانی که تو جام جهانی تو  پیج مسی توسط ایرانیها پیش اومد ،روانشناسا و جامعه شناسا به تکاپو افتادن،کلی مقاله اون زمان منتشر شد و به این نتیجه رسیدن که این موضوع ریشه فرهنگی و رفاهی و اجتماعی داره و از بالا دستی ها کمک خواستن ،و گفتن به زودی یه سونامی فحاشی و بی اعصابی همه رو فرا میگیره.که اینطور هم شد،تو زندگی واقعی تو رانندگی دو تا بوق برا هم میزنن بعدم تا کمر از شبشه میان بیرون و همو مورد عنایت قرار میدن،یا میری فروشگاه ،فروشنده جواب سلامتو که نمیده،اصلا سرشو بالا نمیاره نگاهت کنه و وای به اون روزی که خزید نکنی و بیای بیرون و و و .... 

آخ که حتی اینجا هم میبینیم که خانوما حرف محترمانه و مودبانه هم تو کت اشون نمیره و چنان بهت میپرن که یاد مستند های حیات وحش میفتی،کاش حداقل این جنگ مثل همون مستند ها برای بقا بود،ولی نیس،فقط و فقط برای خالی کردنه. انگاری که دعوا دونشون پر شده و کجا بهتر از اینجا که تخلیه اش کنن.همه ما تجربه کردیم که اینجا ثواب هم کنی کباب میشی و یه لیست بلند بالا از کاربرای جنگجو داریم .

هرچه میکنید نه زیاد به خود بگیرید نه زیاد خود را سرزنش کنید.چراکه انتخاب های شما بر پایه 50% بوده است.همانطور که مال همه بوده.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

ولی من تو سایت کاربرای محترم و دلسوز زیاد دیدم...بستگی به لحن خودمونم داره

بدقیقا،و اگه بخوایم ازشون نام ببریم میبینیم اکثرا باهم اتفاق نظر داریم،از گروه مخالف هم بخوایم اسم ببریم بازم باهم اتفاق نظر داریم

هرچه میکنید نه زیاد به خود بگیرید نه زیاد خود را سرزنش کنید.چراکه انتخاب های شما بر پایه 50% بوده است.همانطور که مال همه بوده.
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730