2726

ببخشید من متاهلم ولی شوهرم اعتقاد به کربلا و عربا و اینا نداره مادرم داره پیاده دوی کربلا میره خیلی دلم میخواد باهاش برم بنظرتون امنیت داره چجوری به شوهرم بگم فکنم میترسه میگه زن جوون خطرناکه بره کسی تاحالا نرفته 

باید باکسی بری که چندبار رفته باشه چم وخم کارو بلد باشه 

نفرت یکی از مخرب ترین نوع شرایط ذهنی است . نفرت بدن را مسموم میکند و اثرات آن غیر قابل جبران است. نگرانی یکی از بدترین اشکال فعالیت ذهنی ، بعد از نفرت است که عمیقاً خود مخرب است . هیچ چیز در زندگی اتفاق نمی افتد - هیچ چیز - که ابتدا در سطح فکر نباشد.                              (کتاب گفت و گو با خدا - جلد اول)

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

خوش بحالتون. من پاسپورتم مشکل داره وگرنه میرفتم یعنی اعتبارش تمام شده. من خواهرم هم زانو درد داره هم کمر درد و راه رفتن عادی براش مشکله ولی هر سال میره اربعین. رفتین ما رو هم دعا کنید.

تصمیم گرفتن دست خودمان نیست. تنها چیزی كه باید درباره اش تصمیم بگیریم این است كه با روزگاری كه نصیب ما شده است ، چه بكنیم.
2728

ان شاالله منم فردا میرم

من شوهرم پنج ساله میره امسالم باز طلبیده شده

نهایتش شهادته

پای مادرتان را ببوسید،آنقدر که به گریه بیفتد.از گریه ی او شماهم به گریه می افتید.آنجاست که کارتان روی غلتک می افتد و درهایی که به روی خود بسته اید را خدا باز میکند.

من رفتم دوبار.خدا روشکر هیچ اتفاقی نیفتاده

شازده کوچولو با ادب پرسید: بی‌وطن‌ها کجا هستند؟گل گفت: بی‌وطن‌ها؟ خدا می‌داند که کجا می‌شود پیدایشان کرد. باد این ور و آن ور می‌بردشان. نه اینکه ریشه ندارند؛ بی‌ریشگی، حسابی اسباب دردسرشان شده...(شازده کوچولو، آنتوان دوسنت اگزوپری.ترجمه و اقتباس کنتـ مونت کریستو)
نرو منم میترسم برم شوهرم میگه اگه امنیت بود حتما میذاشتم تنها بری   خودش هرسال میره خیلی میگه و ...

چرا سخته؟

من خواهرشوهرمم پنج ساله با دختر جوونش میره

پای مادرتان را ببوسید،آنقدر که به گریه بیفتد.از گریه ی او شماهم به گریه می افتید.آنجاست که کارتان روی غلتک می افتد و درهایی که به روی خود بسته اید را خدا باز میکند.

والا چندسال که اتفاقی نیفتاده اینطوری فکر کنی خیلی جاها که میریم خیلی اتفاق ها ممکن بیفته من که نمیتونم با این اما و اگرها و ترس های واهی از کارهایی که دوست دارم جشم بپوشم 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز