2703
2553
عنوان

مجری معروف صدا و سیما محکوم شد- به نقل از سایت تابناک

| مشاهده متن کامل بحث + 11559 بازدید | 92 پست
دیگه کسائی که شغلشون اینطوری تو تمام دنیا زیر ذره بینن دیگه کارشون اینطوریه
تو دنیا جنیفر لوپز یه ویسکی می خوره همه می فهمن اینا هم همین طور
ابروریزی نیست که
هنرمندها و کسانی که معروفن اصولا ادم زندگی و کارها و برنامه هاشون رو دنبال می کنه
و ایضا هتل بازیهاشون رو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بر اساس گزارش رسمی ؛ علم و آزادی و رفاه اینجاست
غیر ما ، در تمام کشورها ، از فساد و گرسنگی غوغاست
محاکمه مجری سرشناس تلویزیون بخاطر رابطه نامشروع + گفت و گو با دختر فریب خورده
یکی از مجریان سرشناس صداوسیما چهارشنبه هفته گذشته برای ادای توضیحات درباره اتهام آزار و اذیت یک دختر جوان در یکی از مراجع قضایی حاضر شد.
کد خبر: 14352
تاریخ درج:
25 /آذر /1391

ماجرا از این قرار است که دختر جوانی با اعلام شکایت از این مجری معروف مدعی شد: سال 88 این مجری تلویزیون در حالی که هر دو در حج بودیم به من ابراز علاقه کرد و گفت به خاطر مشکلاتی که با همسرش دارد، در شرف طلاق است و از من خواست بعد از طلاق با او ازدواج کنم. پیش از اینکه به حج مشرف شویم هم به بهانه‌ مسائل کاری با من در تماس بود.

اجاره سوئیت اختصاصی در کیش

وی با بیان اینکه من هم بدم نمی‌آمد با این فرد ازدواج کنم ادامه داد: بعد از اینکه از حج برگشتیم، به بهانه برگزاری همایشی در کیش مرا با خود همراه کرد اما وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدم که خبری از همایش نیست. او یک سوئیت اختصاصی اجاره و مرا خواهرزاده خود معرفی کرده بود. در آنجا بود که برای اولین بار با من ارتباط برقرار کرد.

تلاش برای اخذ وام 100 میلیونی با ضمانت شاکی

دختر جوان با بیان اینکه این مجری تلویزیون به او پیشنهاد ازدواج داده بود گفت: بعد از آن هم، به بهانه‌های مختلف مرا به حدود 7 شهر دیگر مانند مشهد، اصفهان و شیراز برد و با من ارتباط داشت.

وی گفت: مدتی بعد که به او گفتم پس کی با من ازدواج می‌کنی، مدعی شد به خاطر مشکلات مالی این کار به تعویق افتاده و از من خواست ضمانت او را برای دریافت وام یک صد میلیون تومانی بپذیرم که من هم قبول کردم اما در جریان اخذ وام بودیم که متوجه شدم موضوع اختلاف خانوادگی و اقدام برای جدایی از همسرش دروغ است.

انصراف از شکایت با وساطت مسئولان صداوسیما/شکایت مجدد به دلیل تهدید متهم

دختر جوان گفت: اسفندماه سال 88 از این فرد شکایت کردم و در همان زمان متوجه شدم که گویا با زن دیگری هم ارتباط دارد. برخی از مسئولان تلویزیون میانجیگری کردند و من از شکایت خودم منصرف شدم. اما مدتی است که مرا تهدید می‌کند که سفته‌هایی که از من در اختیار دارد را به اجرا می‌گدارد.

ممنوع‌التصویر شدن مجری با شکایت دختر جوان

وی با بیان اینکه با اعلام شکایت مجدد من، این فرد ممنوع‌التصویر شده است گفت: تمام مستندات از جمله پرینت مکالمات، پیامک‌ها، اسامی هتل‌هایی که رفتیم را به مسئولان قضایی ارائه کردم و منتظر هستم تا به این پرونده رسیدگی شود.

یک منبع آگاه گفت: متهم پرونده تا این لحظه منکر اتهامات خود شده و شاکی هم ادعایی مبنی بر اینکه آزارواذیت با اکراه و عنف بوده، نداشته است.


به گزارش روزنامه ایران، جلسه محاکمه مجری سرشناس صدا و سیما به‌ اتهام فریب شیطانی یک دختر پشت درهای بسته در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

این در حالی است که مجری جوان در اظهارنظرهای عجیبی نه تنها از جرم خود اظهار بی‌اطلاعی کرده بلکه آن را یک شایعه دانسته است.

مدتی می‌شود که ماجرای فریب خوردن یک دختر از سوی یک مجری سرشناس صدا و سیما بر سر زبان‌ها افتاده و خیلی‌ها وقتی اسم واقعی این مجری را می‌شنوند به‌خاطر چهره‌ای که از وی سراغ دارند، شوکه می‌شوند.

به هر حال ماجرای این پرونده به ایستگاه محاکمه رسید وقرار است صبح امروز وی در برابر قاضی باقری و 4 قاضی مستشار در شعبه78 دادگاه کیفری استان تهران به دفاع از خود بپردازد.

در این خصوص قاضی باقری رئیس دادگاه به شوک گفت: �این مجری یک شاکی بیشتر ندارد و جلسه محاکمه طبق قانون به‌خاطر مسائل اخلاقی به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.�



گفت‌وگو با دختر فریب خورده
دختر جوان می‌گوید باور ندارد فریب خورده است چرا که مجری سرشناس به خواستگاری وی نیز رفته بود؛ دختر فریب خورده با شوک مصاحبه‌ای کوتاه داشته است:

نحوه آشنایی‌ات با این مجری؟
من نویسنده یکی از شبکه‌های رادیویی هستم و در خیلی از برنامه‌ها این مجری را می‌دیدم و با هم آشنا شده بودیم.

منظورم این بود که چگونه با هم صمیمی‌تر شدید؟
سال88 بود که این مجری می‌خواست به سفری زیارتی و خارجی برود، همه با وی تماس می‌گرفتند من نیز به موبایلش زنگ زدم، خیلی رسمی و در حد یک همکار بودن خواستم در آنجا من را نیز دعا کند.

گفته می‌شد شما خبرنگار روزنامه هستید؟
خیر، این یک شایعه است، گفتم که نویسنده شبکه رادیویی بودم و از همین طریق هم با این مجری آشنا شدم.

پس از تماس تلفنی اتفاق خاصی افتاد؟
فردای روز تماس بود که این مجری به من زنگ زد.

چه بهانه‌ای داشت؟
گفت که صدایم چون خیلی شبیه به صدای دختر موردعلاقه‌اش است از وقتی تماس گرفتم تحت تأثیر صدایم قرار گرفته و خواست بیشتر با هم آشنا شویم!

به همین راحتی؟
نه؛ وقتی از وی پرسیدم چرا به جای دختر مورد علاقه‌اش به من زنگ زده است در جواب ادعا کرد که وی تومور مغزی داشت و حالا دیگر زنده نیست.

و شما هم تحت تأثیر قرار گرفتید؟
بله، این یک واقعیت است که فریب خوردم و همین گفتمان بهانه‌ای شد تا با وی تماس‌های بیشتری داشته باشم، این مجری به من ابراز علاقه می‌کرد و وقتی پیشنهاد ازدواج داد فکر کردم واقعاً من را برای زندگی آینده‌اش می‌خواهد.

شما که می‌دانستید زن و بچه دارد؟
بله، اما می‌گفت که در حال طلاق‌دادن همسرش است.

و شما باور کردید؟
ببینید این مجری به همراه مادر و برادرش به خواستگاری‌ام آمدند و رودررو با خانواده‌ام حرف زدند، هر کسی بود باور می‌کرد.

پس چرا نخواست با تو ازدواج کند؟
از سال 88 تا به امروز مرتباً بهانه‌جویی می‌کند و مدام می‌گوید مراسم عقد و ازدواجمان را باید عقب بیندازیم تا وی مشکلاتش را حل کند.

ماجرای سفرهایتان چه بود؟
چون این مجری به خواستگاری‌ام آمده بود با این باور که بزودی با هم ازدواج می‌کنیم سفرهایی به کیش، اصفهان و شیراز داشتیم.

خودت را با همراهی در این سفرها مقصر نمی‌دانی؟
نخستین سفرمان به کیش بود، وی به بهانه برگزاری همایش در این جزیره خواست همراهی‌اش کنم تا در آنجا و در کارها وی را کمک کنم، تصورم این بود که قرار است کار کنم وقتی به کیش رفتیم فهمیدم همایشی در کار نیست. وی در همان جزیره توانست من را فریب بدهد و بعد از آن بود که راحت‌تر به سفر می‌رفتیم.



(((((((((منابع: روزنامه ایران و فارس))))))))
مشکل دنیا این است که احمق ها کاملاً بخود یقین دارند، در حالیکه دانایان سرشار از شک و تردیدند (برتراند راسل)

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

من تیتر رو حذف کردم؟ مگه جمشیدی پسرخاله مه که بخوام لاپوشونی کنم؟!
خدا با اون عظمتش گفته برای زنا باید شاهدانی شهادت بدن که گناهکار رو دیدند. ما به این راحتی میشینیم و دیگران رو متهم به گناه به این بزرگی میکنیم. بعد هم که گره تو زندگیمون میفته خودمونم نمیفهمیم از کجا خوردیم!

برای اطمینان خاطر شما این آدرسیه که ازش کپی کردم. هرجاش رو حذف کردم شما اضافه کن

متاسفم

http://www.shenideha.com/?p=52402
خبر اصلی

http://www.tabnak.ir/fa/news/292391/%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF
مشکل دنیا این است که احمق ها کاملاً بخود یقین دارند، در حالیکه دانایان سرشار از شک و تردیدند (برتراند راسل)
2720
هایناز جون بهمین سادگی آبروی یکیو میبری
عزیزم من خبرو دیدم ولی اسمی از کسی نبرده بود
من به این شعر خیلی اعتقاد دارم این جهان کوه است و فعل ما ندا
اگه یجائی یکی با آبروت بازی کرد پیش خدا گله نکن فقط یاد این شعر بیفت
خداجونم مراقب دو تا فرشته کوچولوی ما باش
Lilypie Third Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers
و لو لا اذ سمعتموه قلتم ما یکون ان نتکلم بهذا سبحانک هذا بهتان عظیم.. چرا زمانی که بهتان را شنیدید نگفتید ما نباید راجع به این موضوع صحبت کنیم زیرا این بهتانی بزرگ است..
از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
براتون متاسفم که براحتی به دیگران تهمت میزنین.. منتظر باشین...چوب خدا صدا نداره
از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
2714
saragoli



این تاپیک مال 2 سال پیشه .تاریخاشو نگاه کن .


خداییش بیاین ظاهربین نباشیم    ؛ بعضیا ممکنه در ظاهر کمی بی شعور به نظر بیان , اما وقتی باهاشون حرف می زنیم و بیشتر می شناسیمشون ؛ می بینیم که در باطن خیلی بی شعــورترن ....      
من تازه دیدم.. شما چرا اینجایین..؟
از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
یعنی شما از دوسال پیش همش میاین اینجارو چک میکنین؟
از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687