2726
عنوان

مشاور و روانشناس کودک

303 بازدید | 6 پست

با توجه به استقبال والدین عزیز عضو نی نی سایت از کلینیک بهارنو و جلسات مشاوره و تست استعدادیابی، هوش و بازی درمانی خانم دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان، کلینیک بهار نو در نظر گرفته است که به مناسبت روز کودک، هزینه مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان را با ۵۰% تخفیف خدمت والدین و فرزندانشان ارائه کند. لذا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه از ۱۰ صبح تا ۸ شب باتعیین وقت قبلی پذیرای شما هستیم.

آدرس: خیابان جلال آل احمد شرق، قبل از پل گیشا، بین آرش مهر (شهرآرا) و پاتریس، جنب داروخانه کوروش، پلاک ۳۶، طبقه دوم

تلفن: ۸۸۲۶۷۰۴۰-۸۸۲۶۷۰۶۸

موبایل: ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

سلام دوستان

اخیرا شنیدم خانم دکتر ساداتی نوروفیدبک هم اوردن واقعاً عالیه برا اضطراب ، بیش فعالی، و خیلی اختلالات دیگه برا کودکان و بزرگسالان عالیه چون ایشون به کارش مسلط هست و انواع کارگاه های روانشناسی و نوروفیدبک در دانشگاه علامه برگزار میکنه 

 مخصوصا نوروفیدبک برا درمان اختلالات کودکان بینظیره  و سریع  درمان میشه

۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸شماره خانم دکتره برا هماهنگی کلینیک شهرآرا ۸۸۲۶۷۰۴۰


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان 

دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان کارشون عالیه در ضمن ایشون استاد دانشگاه و مدرس کارگاه های روانشناسی دانشگاه علامه هستند.

اخیراً ایشون کار نوروفیدبک هم انجام میدند ودر درمان بسیاری از اختلالات و اضطراب و بیش فعالی و اتیسم حرف اول رو میزنند .

یکی از کلینیک های که  ایشون هستند کلینیک بهار نو شهرآرا باشماره تماس ۸۸۲۶۷۰۴۰ و ۸۸۲۶۷۰۶۸ که اغلب وقت هاشون تا یکماه پر هست ولی بنظرم ارزش صبر کردن رو داره در ضمن شماره خانم دکتر ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸ است اگه کارتون اورژانسی باشه با خودشون تماس بگیرید شاید بتونند یه وقت کنسلی بهتون بدند من که باخودشون تماس گرفتم بنده خدا برا هفته بعدشون ده شب وقت دادند دخترم اضطراب حاد داشت که با چند جلسه بازی درمانی و نوروفیدبک و تست استفورد کامل مشکلش برطرف شد حتی کار به دارو  آرام بخش برا دخترم رسیده بود که خدارو شکر العان خیلی خیلی بهتره ، 

دوستانی که فرزندانشون مشکوک به مشکلات اختلال یادگیری و تمرکز و بیش فعالی و اتیسم و اضطراب و یا هر اختلال دیگه ای که دارند،  خانم دکتر مهسا ساداتی  بینظیره در ضمن ایشون یه کلینیک دیگه هم فکر میکنم در قیطریه هستند ، اگه دوستانی که غرب تهران براشون دوره میتونند با خانم دکتر صحبت کنند که اونجا وقت بدند ولی روز هایی که من  تو کلینیک شهرآرا وقت  داشتم میدیدم که از  کرج  و اسلام شهر  و حتی ورامین هم اونجا بودند.  خدارو شکر مشکل دخترم حل شده شما هم مشکل فرزند عزیزتون حل بشه😍😍

2728

سلام دوستان 

شنیدم خانم دکتر ساداتی از اول مهر کلینیک جدید در بلوار مرزداران هستند لطفا جهت رزرو وقت و گرفتن آدرس کلینیک جدید ایشون

با منشی شخصی به شماره 09128398588 بصورت شبانه روزی تماس بگرید

44263250

44386932

دلیلش هم نبود جای پارک خودرو در اتوبان جلال بوده

ولی در مرزداران این مشکل رو مراجعات ندارند

با سلام

چگونه می‌توانیم صلاحیت درمانی مشاوران و روانشناسان را ارزیابی کنیم؟


با توجه به شرایط پیش آمده و همه گیری کرونا ویروس متاسفانه در فضای مجازی شاهد تبلیغات گسترده روانشناسان و مشاورانی هستیم که حداقل از ارگان‌های مربوطه به هر دلیلی مجوزی برای فعالیت در زمینه مشاوره و روان درمانی ندارند.


چگونه می‌توانیم صلاحیت درمانی مشاوران و روانشناسان را ارزیابی کنیم؟


وارد سایت سازمان روانشناسی و مشاوره ایران شوید، در سمت راست و بالای صفحه گزینه ای با عنوان نشانی مراکز و اسامی هست وارد آن شوید و سپس وارد اسامی، در این قسمت امکان جستجوی مشاوران و روانشناسان دارای صلاحیت را می‌توانید ببینید به همراه شماره پروانه کارشان.


لطفا مراقب خودتان باشید. اینکه شخصی صرفا در دانشگاه مشاوره یا روانشناسی خوانده، اجازه کار بالینی را ندارد.

روانشناسان و مشاورانی که از سازمان نظام مجوز دارند صلاحیت روانی و علمی آنها تایید شده و هر ۳ سال یک بار دوباره ارزیابی می‌شوند. و اگر سهل‌انگاری در کارشان داشته باشند شما می‌توانید از طریق قانونی پیگیری کنید.


متاسفانه بسیاری از مراکز بار درمانی را بر عهده افراد فاقد صلاحیت می‌گذارند، لطفا نام و نام‌خانوادگی مشاور و روانشناس معرفی شده به شما را در سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جستجو بفرمائید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730