2733
2734
عنوان

اولین پری

27118 بازدید | 31 پست
مامانایی که دختر دارین کی باید به دخترمون در مورد پری و همه چی مربوط به اون توضیح بدیم ؟دخترم 9 سالشه اما چند ماهی میشه امپول دیفرلین میزنه چون علایم بلوغ زود رس داشت و دکتر این دارو رو تجویز کرد
درضمن نمیدونم دیفرلین رو واسش ادامه بدیم یا بزارن بالغ بشه گرچه خیلی زوده اخه امپولش خیلی درد داره دلم واسش میسوزه.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
من بودم بهش میگفتم دونستن خیلی بهتر از ندونستن و این طوری هنگامی که براش اتفاق بیفته ترس کمتری داره ولی چون سنش کمه یواش یواش بگو تا ترس برش نداره
هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اماااا همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند
از درد شکم پریو از درد کوتاه قدی و بلوغ زود رس خیلی بیشتره درد آمپول؟چه کاریه دخترت رو بردی دکتر بعد میگی دکتر نمیدونسته امپول نوشته؟عجب؟
یه کارایی میکنیم با این عاطفه هامون عزیزم خودت رو کنترل کن من بودم ادامه مدادم قدش کوتاه میشه هیچی عوارض دیگه بلوغ زود رس رو هم سرچ کن ببین چقدر زیاده

اشالا هر چی مصلحته خدا راهنماییت کنه
2738
در مورد پریود کاملا براش توضیح بده ولی در باره اینکه چرا آمپول میزنه هیچی نگو چون ممکنه احساس ضعف و تفاوت بکنه یا اینکه ندانسته به دوستاش بگه و بچه ها رو هم که بهتر میشناسید هزار جور حرف بهش می زنند.
خانومی من خودم تو 9 سالگی پری شدم قدم هم کوتاه نیست (170) هستم ولی همیشه ناراحت بودم باینکه بچه ی لاغری بودم و جثه ام ریزه بود این مورد خیلی ناراحتم می کرد ولی کاری نمیشه کرد بهتره داروی شیمیایی بهش ندین بالاخره امسال هم نشه سال بعدش حتمیه ؛در ضمن معمولا مدیر دبستان های دخترانه یه جلساتی برای بچه های 9 ساله میذارن و توضیح میدن اگه برا خودتون سخته از مسولان مدرسه اش کمک بگیرین.
CafeMom Tickers
قابل توجه سوری جان :
استفاده ی طولانی مدت از آمپول دیفرلین عوارض ایجاد می کند یا خیر؟
پاسخ – معمولا این دارو عوارض ایجاد نمی کند ولی باید برای کودک لازم باشد . ایشان بلوغ زودرس دارند و باید درمان بشوند . معمولا این داروها را بیست و هشت روز یک بار می زنند . یک دارویی هست که از مرکز جلوی بلوغ را می گیرد که باید این دارو را بدون وقفه ادامه بدهند . زیرا وقتی این دارو را شروع می کنیم اول بلوغ را تحریک می کند بعد که ادامه دار می شود بلوغ متوقف می شود . قطع و وصل این دارو باعث می شود که دوباره تحریک بشود و استخوان جلو برود و اثر معکوس از درمان گرفته می شود . این آمپول باید بطور مداوم تزریق بشود تا سن یازده سالگی و تا زمانی که قد دختر به 150 و قد پسر به 160 برسد . معمولا این داروها عارضه ندارند .

دکتر رزاقی آذر -متخصص غدد-سایت سلامت باشید
سلام سوری جون...منم دخترم تازه نه سالگی شو پشت سر گذاشته...این دغدغه ی منم هست که بتونه به بهترین شکل این مرحله از زندگی شو پشت سر بگذاره. راستی از کجا فهمیدی بلوغ زود رس داشته دخترت؟ علائمشو میگی برام؟
من یه ماهه ازدواج کردم ولی میترسم از برقراریه رابطه با شوهرم،همش فکر میکنم میخواد ازم سواستفاده کنه،تو این یه ماه دوبار باهاش رابطه داشتم بقیه روزا سعی کردم مهمونی برم خونه مامانم یا مادرشوهرم که ازم این کارو نخواد خیلی نگرانم،میترسم این فکرم زندگیمو بهم بزنه،میشه نظراتونو بدیدو راهنماییم کنید..!
سوری جون نگران نباش عزیزم.
منم شنیدم که عوارض نداره. البته دختر من در 13 سالگی یعنی چند ماهه که براش اتفاق افتاده. سعی کن با روی و گردو تغذیه اش کنی. تغذیه و ورزش تو این سن بصورت مستمر عالیه
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز