2726

کسانی که در انتخاب رشته اولیه شرکت نکنند مشمول تکمیل ظرفیت نمی‌شوند و این در حالی است که در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه نیز قبول نمی‌شد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت نبود اما چند سالی است که این قانون برداشته شده است و غیرروزانه‌ها هم مشمول این طرح هستند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران تکمیل ظرفیت درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

تفاوت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت با انتخاب رشته کنکور سراسری در این است که در کنکور سراسری انتخاب های بیشتری برای داوطلب وجود دارد و می تواند یک لیست 150 رشته ای را تکمیل نماید اما در انتخاب رشتهتکمیل ظرفیت رشته های پزشکی 97-98 انتخاب های محدودی برای داوطلب وجود دارد و او فقط می تواند تنها رشته هایی را انتخاب کند که تکمیل ظرفیت نشده اند و منتظر قبولی در آنها بماند همچنین آن دسته از داوطلبانی که در رشته مورد علاقه خود قبول شده ه اند مجددا می توانند در صورت تکمیل نشدن رشته های بهتر از رشته خود مجددا شانس خود را امتحان کنند تا در یک رشته بهتر قبول شوند. این داوطلبان اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رشته ای را قبول نشوند می توانند رشته قبولی خود را بخوانند و به عبارتی دیگر چیزی را از دست نمی دهند.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

کنکور دیگه اون مزه قدیم رو نداره متاسفانه. گذشته ها خوب بود ولی الان چی بگم والا!

الان دانش آموزان دیگه راحت میتونن با ابزاری مثل اپ آلا اندروید نیاز های آموزشی خودشون رو برطرف کنند. این برنامه از miladdownload با توضیحات کامل ارائه شده است. و آن را به دانش آموزان توصیه می کنم که از پایه دهم تا کنکور رو پوشش میده. من که لذت بردم از کیفیت اپلیکیشن.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ژل لب

nasimbhh | 4 ثانیه پیش
2687
2730