1147
44
عنوان

مطالب مفید برای رژیم

3375 بازدید | 13 پست

سلام بچها تو این تاپیک مطالب مفیدی که برای رژیم مناسبه و همینطور جواب سوالهاتون رو میزارم 

قفل میکنم که شلوغ نشه و پست های مفید رو بتونید بخونید 

امیدوارم بدردتون بخوره ❤️

تثبیت در عید 👉🏼👉🏼


رژیم کم کالری یا به اصلاح کم خوری!
چرا اشتباهه!؟
وقتی بدن غذای لازم دریافت نکند، مغز فرمان می دهد که بدن انرژی خود را ذخیره کند، بنابراین به جای اینکه چربی ها سوزانده شوند ذخیره می شوند!
.👈انجام فقط ورزشهای هوازی
فکر می کنید روزانه یک ساعت عرق ریختن با ورزش های هوازی از بهترین راه های سوزاندن کالری و چربی هااست درست است؟ خیر، بر خلاف ورزش های قدرتی که فیبرهای تمام عضلات را درگیر می کند، ورزش های هوازی اینگونه نیستند و موجب ساخت عضله نمی شوند. در واقع بیش از حد ورزش هوازی انجام دادن می تواند موجب سوزاندن عضله شود.
سوزاندن عضلات=کاهش متابولیسم😲
بدنسازی و تمرین با وزنه بهترین راه برای افزایش متابولیسم و چربی سوزی است!ماهیچه های شما حفظ میشود و چربی کاهش پیدا میکند! (سوال همیشگی:بدنسازی زنان را هیکلی نمیکنه کمک میکنه خوش فرم لاغر بشن🙄)
👈قرص های چربی سوز
با شرایط فعلی اکثر قرص‌های چربی‌سوز توزیع شده در بازار استاندارد نیستند و از طرفی عوارض زیادی برای بدن دارن!که در کوتاه مدت یا دراز مدت تاثیرات جانبی سوء خودشون رو نشون میدن!بهترین راه تغییر شیوه زندگی ،صحیح خوردن و داشتن تحرک روزانه است

تثبیت در عید 👉🏼👉🏼

یه توضیح درباره ی ورزش بدم 

ببین ما باید هر روز ورزش کنیم  

هر روز نیم ساعت هوازی و نیم ساعت فرم دهی 

هوازی مثل رقص پیاده روی طناب پروانه و هر چیزی که ضربان رو بالا ببره عرق کنیم و بدن گرم بشه 

فرم دهی برای فرم دادن و کوچیک و بزرگ کردن اندامه 

بهتره مثلا هر روز پشت سر هم باس ن نزنیم یکروز در میون بزاریم برای بزرگ کردن مثلا باستن و...و یکروز در میون برای کوچیک کردن مثلا شکم و پهلو و...یا یکروز در میون هر حرکت متفاوت رو 

روزهایی که بزرگ میکنیم و فرم میدیم بهتره کربو هیدرات و حجم دهنده مصرف کنیم ( البته این برای کساییه که به وزنشون رسیدن یا نزدیکن با وزن بالا نباید انجام بدیم )

کسایی که وزنشون بالاست فعلا بزرگ کردن ندارن پس بازم بهتره یکروز درمیون حرکت بزنیم یک روز مثلاشکم و پهلو و بازو یکروز درمیون  باستن و ران و مچ پا و...

و هر ماه بهتره نوع ورزش مثلا شکم رو تغییر بدیم مثلا من هرسری یک مدل دراز نشست برم الان میام مدل دراز نشستمو تغییر میدم سخت ترش میکنم یا با وزنه میزنم که فشار بیشتری بیاد 

تثبیت در عید 👉🏼👉🏼

بچه ها کسایی که سلولیت دارن (یعنی تجمع چربی زیر پوست بصورت نا منظم ) یه ماسک میزارم که استفاده کنن 

پودر قهوه رو با روغن نارگیل مخلوط کنید و روی سلولیت هاتون بمالید و بزارید ده دقیقه بمونه بعد آبکشی کنی 

بادکش هم برای سلولیت خیلی خوبه 

من یزمانی با لوله ی جارو برقی رونهامو بادکش میکردم 😅 

تثبیت در عید 👉🏼👉🏼

با شرکت در قرعه کشی هفتگی در الیت آنلاین 

برنده ساعتهای اوریجینال جاست کاوالی باشید.


کلیک کنید

تاپیک های مفید @soohaaa     جوون  

https://www.ninisite.com/discussion/topic/2032781/چالش-یک-هفته-ای-مرتبط-با-چالش-لاغری-بامداد-خمار 


https://www.ninisite.com/discussion/topic/1963071/چالش-افزایش-متابولیسم-مربوط-به-تاپیک-چالش-لاغری-بامداد-خمار?postid=65437002 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/1942472/ورزش-های-روزانه-مربوط-به-تاپیک-چالش-لاغری-بامداد-خمار-دور-دوم?postId=64800632 


@شهرزاد۹۳   جوون 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/2116419/راهکارای-برای-پرشدن-صورت 


تثبیت در عید 👉🏼👉🏼
1156

غذا خوردن احساسی یعنی شما به راحتی مواد غذایی را استفاده می کنید ولی به خاطر گرسنگی غذا نمی خورید بلکه به خاطر رهایی از استرس غذا می خورید. یک بسته چیپس سیب زمینی و یا شکلات ممکن است وقتی احساس بی حوصلگی، تنهایی، اضطراب، نا امیدی، افسردگی، عصبانیت دارید برای شما تسکین کوتاه مدت فراهم کند.

👈این نکات میتونند به شما کمک کنند✔یک دفترچه یادداشت مخصوص خوردن تهیه کنید و رویدادها، مکان‌ها و احساساتی که اشتهایتان را تحریک می‌کند، یادداشت کنید.

✔با انجام ورزش و فعالیت بدنی به جنگ استرس بروید. انجام فعالیت‌های ورزشی موجب می‌شود بدن شما هورمون اندورفین (هورمونی که مسوول احساس لذت است) بیشتری تولید کند.

✔وجود یک همصحبت همواره کمک‌کننده است؛ برای کاهش اضطراب و ناامیدی، احساسات خود را با یکی از افراد آشنا و نزدیک به خود در میان بگذارید.✔با وسوسه خوردن مبارزه کنید؛ وقتی واقعاً گرسنه نیستید، به جای غذا خوردن، با پیاده‌روی کوتاه، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، مطالعه یا گشت و گذار در اینترنت یا تماس با یک دوست، حواس خود را پرت کنید.✔سعی کنید از خوردن غذا جلوی تلویزیون خودداری کنید. چون ممکن است در این حالت نتوانید علت و زمان رفع گرسنگی خود را تشخیص دهید.✔آرام غذا خوردن یک روش کارآمد است؛ پس آرام غذا بخورید و غذایتان را خوب بجوید. بدن شما برای دریافت کردن پاسخ سیری حداقل به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد.✔خود را در معرض دیده شدن قرار دهید؛ دوستان و افراد خانواده‌تان را از برنامه کاهش وزن‌ خود باخبر کنید. این کار در ادامه مسیر به شما کمک می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا روی قولتانبمانید.✔دلسردی یک مانع بزرگ در راه رسیدن به اهداف است؛ از دوستان و اطرافیانی که به اهدافشان نرسیده‌اند و موجب دلسردی شما می‌شوند، دوری کنید.✔اگر خسته هستید، ممکن است برای افزایش انرژی خود احساس کنید که به یک میان‌وعده نیاز دارید؛ به جای این کار یک چرت بزنید یا زودتر به رختخواب بروید.✔حرکت‌های رو به جلوی خود را ببینید؛ بر تغییرات مثبت که در عادت‌های غذایی خود ایجاد کرده‌اید، تمرکز کنید و به خود برای تغییرات مثبتی که در جهت سلامت خود ایجاد کرده‌اید، جایزه بدهید.

تثبیت در عید 👉🏼👉🏼

روش تقویت اراده 💪🏻👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼


وزن دلخواهتان را روی چند کاغذ با خط درشت بنویسید.

به مکانهایی که در دیدتان هستند بچسبانید تا بواسطه دیدن آن پالس های مثبت دریافت کنید.

به عنوان مثال درب یخچال گزینه بسیار مناسبی است، روی میز کار،همچنین دیوار اتاق خواب و خلاصه هرجایی که بیشتر با آن سرو کار دارید.

خجالت نکشید بگذارید همه بدانند که شما تصمیمتان را گرفته اید.

تصمیمی قاطع، راسخ و متفاوت با دفعات پیش.

عکس زمان خوش اندامیتان را نزد خود داشته باشید چرا که با نگاه کردن به آن، این باور در شما ایجاد می شود که من می توانم بار دیگر مانند آن دوران باشم.

مدام به خود تلقین کنید که من می توانم به این حالت بر گردم .

اگر چنین عکسی ندارید یا از ابتدا چاق بودید عکس یک دوست یا بازیگر خوش اندام را برای خود الگو قرار دهید و برای رسیدن به آن اندام تلاش کنید .


به هیچ وجه به کل مسیر فکر نکنید بلکه تنها امروزتان را در نظر داشته باشید.

مثلا اگر قصد کاهش 40 کیلوگرم از وزن خود را دارید تنها به این فکر کنید که من امروز باید 100 گرم از وزن خودم را کم کنم و نه اینکه من باید 40 کیلو کاهش وزن داشته باشم.


هر هفته خود را وزن کرده و اگر وزنتان کاهش یافته بود به خود جایزه بدهید.

لازم نیست زیاد خرج کنید، یک کتاب، یک گیاه زینتی، یک شیشه عطر و یا هر جایزه دیگر.

کافیست به گونه ای باشد که هرگاه به آن نگاه کنید خاطره شیرین آن موفقیت را برای شما زنده کند.

چرا که نه، شما بر فرمان های بخور بخور غلبه کرده اید.

در وقت مناسب به رغبت ها و هوسهای بی جا و فرمانهای لذت بخش نه گفته اید.

راه دیگر این است که یک دست لباس جدید نه با سایز امروز بلکه با سایز دلخواهتان تهیه کنید.

گهگاهی آنرا پرو نمائید تا اینکه بدون مشکل بتوانید آن را به تن کنید.


هرگز تسلیم وسوسه هایی که حین رژیم برای شما اتفاق می افتد نشوید.

شک نکنید تن دادن به آنها لذت چند دقیقه ای و عذاب وجدان چند ساعته را برای شما به همراه خواهد داشت.

سعی کنید در این مواقع خود را بکار دیگری مثل پیاده روی، ورزش و یا هر کاری غیر از آن.


اگر رغبت زیادی به خوردن داشتید مسلما بهترین گزینه سبزیجات می باشند.

از کاهو، کلم، خیار، هویج، گوجه و سایر سبزیجات می توانید سالادهای رنگارنگ تهیه کرده و به گونه ای آنها را تزئین کنید که کاملا شما را جذب خود کنند.

در دو هفته اول رژیم وزن نسبتا زیادی کم می کنید.

بیشتر وزن کاسته شده در حقیقت مربوط به مایعات و آبی است که اضافه از نیاز در بدن شما وجود داشته است.

ولی در هفته های بعد هرچه کم می کنید از چربی هاخواهد بود.

بنابراین انتظار نداشته باشید که به عنوان مثال اگر در دو هفته اول 3.5 کیلوگرم کم کردید، در دو هفته بعد نیز همان مقدار حاصل شود بلکه شاید کاهش 2 کیلوگرم نیز کاملا راضی کننده باشد.

پس این اختلاف زیاد بین دو هفته اول با هفته های بعد باعث ناامیدی شما نشود.

بخاطر داشته باشید اطرافیان شما به سه دسته تقسیم می شوند:

گروه اول کسانی هستندکه مشوق شما در مسیر کاهش وزن خواهند بود.

مسلما وجود چنین افرادی نعمت و کمک بسیار بزرگی برای شما خواهد بود.

– گروه دوم افرادی هستند که غالبا احساسی رفتار می کنند و دوست دارند شما را سر حال و چاق و چله ببینند. مثل خیلی از پدران و مادران.

مراقب باشید فریب دلسوزی های نابجای این گروه را نخورید.

چرا که هدف بسیار بزرگی را در سر داریدآن هم کسب دوباره سلامتی است.

– اما گروه سوم دشمن دانا : افرادی هستند که دوست ندارند شما را خوش اندام ببینند.

زیرا خود نیز اضافه وزن داشته و در کاهش وزنشان ناکام مانده اند و موفقیت شما به معنی ضعف و ناتوانی آنان خواهد بود.

نکته آخر اینکه اگر روزی خدایی ناکرده وسوسه شدید و رژیمتان را شکستید ناامید نشوید.

هر اشتباهی قابل جبران است.

هر چه سریعتر دوباره بایستید و این مرتبه با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهید.

وقفه زیاد در انجام رژیم کار شما را دشوارتر خواهد کرد.


تثبیت در عید 👉🏼👉🏼
8
بخشید خردن بیش از حد غذاهای سالم چجوری جلوی کاهش وزنو میگیره? 🧐

الان موضوع غذاهای سالم نیست کالریشونه 

منظورش اینه که ما فکر میکنیم چون غذایی سالمه میتونیم به مقدار خیلی زیاد بخوریم و توقع داشته باشیم لاغر هم بشیم ولی این باور اشتباهه حتی اگه غذایی سالم هم باشه برای کاهش وزن باید به اندازه ی کالری بخوریم نه بیشتر 

تثبیت در عید 👉🏼👉🏼
الان موضوع غذاهای سالم نیست کالریشونه  منظورش اینه که ما فکر میکنیم چون غذایی سالمه میتونیم به ...

ممنون از پاسختون 

من به دستان خدا خیره شدم..معجزه کرد . قد۱۵۹ وزن اولیه۷۱/۶. وزن فعلی۶۲/۶. وزن هدف ت عید ۵۹. هدف نهایی۵۴

ببخشید سوال دیگه . چرا داز دو سه روز منده ب پریودی و پریود وزن کاهش پیدا نمیکنه? دلیلش فقط احتباس اب و نمکه در بدن یا علت دیگه ای داره? 

من به دستان خدا خیره شدم..معجزه کرد . قد۱۵۹ وزن اولیه۷۱/۶. وزن فعلی۶۲/۶. وزن هدف ت عید ۵۹. هدف نهایی۵۴
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

1096
1159

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

1192
1144
1153
1187
83
24
224
29
1198
داغ ترین های تاپیک های امروز